Praca Global Supply Chain & Customer Service Specialist - Warsaw, Poland Warszawa, mazowieckie

Praca Global Supply Chain & Customer Service Specialist - Warsaw, Poland Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Global Supply Chain & Customer Service Specialist - Warsaw, Poland

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. 99099

Opis stanowiska

  • Coordinate the phase-in and phase-out of the portfolio for designated markets/customers
  • Process Sales and Purchase Orders within SAP ECC/IBP, ensuring all parameters are accurate and completed in a timely manner for detailed order output
  • Ensure continuous supply and process shipments of commodities minimizing write-offs based on the customer's requirements in collaboration with factories, suppliers, freight forwarders, carriers and warehouses resulting in order fulfilment
  • Collaborate with Finance for any related to Accounts Receivable/Accounts Payable matters and month /quarter/year-end closing
  • Liaise with forwarders/carriers for transport document establishment
  • Build company service-related purchase orders as recorded

Wymagania

  • High School Diploma and/or Commercial Diploma
  • 3-5 years of experience in Supply Chain and Customer Service in a multinational company. At least 12 months in a GSC&CS Associate role
  • Proficient in English (written & spoken). Additional language(s) such as French or Spanish is an asset
  • SAP Hana experience or other ERP
  • Logistics knowledge
  • Familiarity with Microsoft Office (Excel, Word, and PowerPoint)
  • Excellent organizational skills and the ability to manage multiple tasks and projects simultaneously

Oferujemy

  • Competitive pay and attractive annual bonus
  • On-going development opportunities in multinational environment, wide variety of projects, ambitious goals and independence in achieving them. Promoting from within culture
  • Freedom with responsibility (we trust your competencies, ability to manage your time and your scope of work)
  • Lot of flexibility in terms of work arrangements (work from office or from home)
  • Private medical care (various options to choose) and life insurance
  • Employee pension and savings programs
  • JTI Family Leave Benefit – including extended paid paternity leave and fully paid maternity leave
  • Multisport card, foreign languages classes
  • Wide variety of trainings, webinars and professional courses on our e-learning platforms, including sponsored certification programs (for employees fulfilling the admission criteria)
  • Modern office with traditions (Art Norblin Factory) in convenient location, equipped with a library, mindfulness zone, spacious kitchen, garden terrace, massage chairs and underground bicycle parking
  • Working in a diverse and inclusive organization of over 40 different nationalities

Komentarze (0)