Praca Specjalista ds. Floty Samochodowej i Nieruchomości Warszawa, mazowieckie

Praca Specjalista ds. Floty Samochodowej i Nieruchomości Warszawa, mazowieckie

BSH profil

Witamy u najbardziej innowacyjnego producenta sprzętu gospodarstwa domowego, witamy w naszym zespole!
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Jako międzynarodowy koncern z rocznym obrotem ponad 13 milionów euro w 2016 roku, zatrudniamy ponad 60.000 pracowników i posiadamy ponad 40 fabryk na całym świecie. Produkty naszych marek spełniają oczekiwania wymagających klientów poprzez nowoczesną technologię, wyjątkowe wzornictwo oraz najwyższy komfort obsługi.

Zadbaj o swój rozwój - dołącz do nas!

Firma: BSH | Specjalista ds. Floty Samochodowej i Nieruchomości

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. 76036987

Opis stanowiska

  • Kompleksowe zarządzanie flotą ponad 350 pojazdów
  • Współpraca z firmami leasingowymi, serwisami, warsztatami, myjniami, dostawcami paliw i ubezpieczycielami
  • Nadzór nad przeglądami okresowymi, serwisami mechanicznymi i blacharskimi oraz polisami ubezpieczeniowymi
  • Prowadzenie ewidencji pojazdów, dokumentacji serwisowej i kosztowej
  • Koordynacja zgłoszeń usterek, napraw i zdarzeń komunikacyjnych oraz wdrażanie działań zapobiegawczych
  • Rozliczanie kosztów związanych z flotą (tankowania, naprawy, ubezpieczenia), akceptacja faktur i alokacja kosztów
  • Sprzedaż pojazdów i współpraca z działem zakupów w zakresie polityki flotowej
  • Tworzenie raportów i analiz dotyczących wykorzystania i kosztów floty, rekomendowanie działań optymalizacyjnych
  • Aktualizacja i wdrażanie polityki flotowej w firmie
  • Wsparcie zarządu i managerów w zakresie mobilności pracowników
  • Zadania z obszaru administracji i zarządzania budynkiem biurowym (kontakt z dostawcami, serwisami, bieżące sprawy administracyjne)

Wymagania

  • Min. 2–3 lata doświadczenia w zarządzaniu flotą samochodową w firmie średniej lub dużej skali
  • Bardzo dobra znajomość tematyki flotowej i trendów rynkowych (leasing, carsharing, eco-flota, e-mobility)
  • Umiejętność negocjacji i współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług flotowych
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2, do komunikacji biznesowej)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel (raportowanie, analizy)
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z danych
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze administracji i zarządzania budynkiem

Oferujemy

  • Duża skala i realny wpływ – zarządzasz flotą ponad 350 samochodów, więc na pewno nie będziesz się nudzić. Masz styczność z leasingami, serwisami, ubezpieczeniami, sprzedażą i optymalizacją kosztów – czyli pełen wachlarz wyzwań flotowych
  • Międzynarodowe środowisko – jesteśmy częścią globalnej firmy, producenta sprzętu AGD, więc pracujesz w otoczeniu, gdzie wiele się dzieje, a znajomości z innymi lokalizacjami otwierają dodatkowe perspektywy
  • Nowoczesne podejście – stawiamy na rozwój i nowe rozwiązania. E-mobility, optymalizacja, raportowanie – to tematy, które będziesz rozwijać razem z nami
  • Świetny zespół – jesteśmy młodą, zgraną ekipą, która wspiera się na co dzień. Nie ma u nas sztywnej atmosfery, stawiamy na współpracę i otwartą komunikację
  • Rozwój – możesz liczyć na wyzwania, które pozwolą Ci stale podnosić kompetencje i realnie się rozwijać w branży flotowej i administracyjnej​
  • Szeroki pakiet benefitów pracowniczych - możesz liczyć na prywatną opiekę zdrowotną, kartę Lunchpass, kartę sportową, opcje ubezpieczenia grupowego oraz świeże owoce

Komentarze (0)