Praca Brand Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Brand Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Brand Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. 23099

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • zarządzaniem obecnym portfolio marki oraz opracowywaniem strategii dla nowych produktów
  • przygotowywaniem strategii komunikacji produktowej oraz cenowej
  • przygotowaniem i prowadzeniem programów z zakresu aktywacji konsumenckiej
  • analizą danych sprzedażowych, rynkowych, otoczenia prawnego, działań konkurencji i trendów konsumenckich
  • tworzeniem rekomendacji działań taktycznych i strategicznych mających na celu wzrost udziałów w rynku
  • dbaniem o spójność wizerunku marki w programach skierowanych do konsumentów i partnerów handlowych
  • bliską współpracą z zespołami marketingu strategicznego i handlowego, globalnymi zespołami zarządzającymi markami JTI, innymi rynkami, a także z agencjami marketingowymi

Wymagania

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • Twoją dewizą jest „Play to win”, nie boisz się kwestionowania rzeczywistości, poszukujesz nowych rozwiązań, generujesz innowacyjne pomysły i przejmujesz inicjatywę, by wdrożyć je w życie
  • bierzesz odpowiedzialność za swoje decyzje, potrafisz dyskutować i bronić swojego zdania
  • masz w sobie gen przedsiębiorcy i strategiczne podejście do działania, planujesz długofalowo i sprawnie realizujesz plany
  • potrafisz interpretować dane z różnych źródeł, wyciągać wnioski i przygotowywać na tej podstawie rekomendacje działań
  • potrafisz budować partnerskie relacje ze współpracownikami i agencjami kreatywnymi
  • znasz trendy konsumenckie i praktyki marketingowe w sektorze FMCG
  • posiadasz minimum 3 lata doświadczenia w dziale Marketingu lub Trade Marketingu
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową i sprawnie posługujesz się pakietem MS Office

Oferujemy

Co przygotowaliśmy dla Ciebie?

  • wpływ na rozwój i wyniki firmy: odpowiedzialność za tworzenie oraz realizację długookresowej strategii marki , tak by osiągała postawione cele rynkowe
  • możliwość rozwoju na co dzień poprzez realizację ambitnych i odpowiedzialnych projektów na poziomie strategicznym i operacyjnym
  • wsparcie zespołu i przełożonego, współpracę globalną i możliwość wymiany doświadczeń w różnych językach z pracownikami z różnych kultur
  • pracę w zespole otwartym na dyskusję, gdzie będziesz miał/-a przestrzeń do wyrażania swojego zdania i realizacji najlepszych pomysłów
  • umowę o pracę i menedżerski pakiet benefitów uwzględniający dodatek samochodowy w gotówce lub samochód służbowy

Komentarze (0)