Praca Brand Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Brand Manager Warszawa, mazowieckie

JTI profil

JTI Polska jest częścią Japan Tobacco International, czołowego międzynarodowego koncernu tytoniowego działającego w 120 krajach. Marki w ofercie JTI Polska to Camel, LD oraz Winston.

Na całym świecie JTI zatrudnia ponad 40 tys. Osób, a polski zespół liczy obecnie ponad 2000 pracowników. W 2018 r. JTI Polska zajęła 2. miejsce w renomowanym rankingu Top Employers i jest najwyżej notowanym pracodawcą w branży FMCG wśród laureatów. W 2017 roku Business Centre Club wyróżnił naszą Firmę nagrodą Lidera Polskiego Biznesu za wyjątkowe podejście do zarządzania, nadzwyczajną troskę o pracowników oraz działania CSR.

Jesteśmy członkiem japońskiej grupy producentów tytoniu. Więcej informacji na stronie www.jti.com

Firma: JTI | Brand Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. 23099

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • zarządzaniem obecnym portfolio marki oraz opracowywaniem strategii dla nowych produktów
  • przygotowywaniem strategii komunikacji produktowej oraz cenowej
  • przygotowaniem i prowadzeniem programów z zakresu aktywacji konsumenckiej
  • analizą danych sprzedażowych, rynkowych, otoczenia prawnego, działań konkurencji i trendów konsumenckich
  • tworzeniem rekomendacji działań taktycznych i strategicznych mających na celu wzrost udziałów w rynku
  • dbaniem o spójność wizerunku marki w programach skierowanych do konsumentów i partnerów handlowych
  • bliską współpracą z zespołami marketingu strategicznego i handlowego, globalnymi zespołami zarządzającymi markami JTI, innymi rynkami, a także z agencjami marketingowymi

Wymagania

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • Twoją dewizą jest „Play to win”, nie boisz się kwestionowania rzeczywistości, poszukujesz nowych rozwiązań, generujesz innowacyjne pomysły i przejmujesz inicjatywę, by wdrożyć je w życie
  • bierzesz odpowiedzialność za swoje decyzje, potrafisz dyskutować i bronić swojego zdania
  • masz w sobie gen przedsiębiorcy i strategiczne podejście do działania, planujesz długofalowo i sprawnie realizujesz plany
  • potrafisz interpretować dane z różnych źródeł, wyciągać wnioski i przygotowywać na tej podstawie rekomendacje działań
  • potrafisz budować partnerskie relacje ze współpracownikami i agencjami kreatywnymi
  • znasz trendy konsumenckie i praktyki marketingowe w sektorze FMCG
  • posiadasz minimum 3 lata doświadczenia w dziale Marketingu lub Trade Marketingu
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową i sprawnie posługujesz się pakietem MS Office

Oferujemy

Co przygotowaliśmy dla Ciebie?

  • wpływ na rozwój i wyniki firmy: odpowiedzialność za tworzenie oraz realizację długookresowej strategii marki , tak by osiągała postawione cele rynkowe
  • możliwość rozwoju na co dzień poprzez realizację ambitnych i odpowiedzialnych projektów na poziomie strategicznym i operacyjnym
  • wsparcie zespołu i przełożonego, współpracę globalną i możliwość wymiany doświadczeń w różnych językach z pracownikami z różnych kultur
  • pracę w zespole otwartym na dyskusję, gdzie będziesz miał/-a przestrzeń do wyrażania swojego zdania i realizacji najlepszych pomysłów
  • umowę o pracę i menedżerski pakiet benefitów uwzględniający dodatek samochodowy w gotówce lub samochód służbowy

Komentarze (0)