Praca Starszy Kontroler Finansowy Rzeszów, podkarpackie

Praca Starszy Kontroler Finansowy Rzeszów, podkarpackie

BSH profil

Witamy u najbardziej innowacyjnego producenta sprzętu gospodarstwa domowego, witamy w naszym zespole!
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Jako międzynarodowy koncern z rocznym obrotem ponad 13 milionów euro w 2016 roku, zatrudniamy ponad 60.000 pracowników i posiadamy ponad 40 fabryk na całym świecie. Produkty naszych marek spełniają oczekiwania wymagających klientów poprzez nowoczesną technologię, wyjątkowe wzornictwo oraz najwyższy komfort obsługi.

Zadbaj o swój rozwój - dołącz do nas!

Firma: BSH | Starszy Kontroler Finansowy

Miejsce: Rzeszów, podkarpackie

Opis stanowiska

  • Nadzór w procesie terminowego zamknięcia miesiąca, comiesięcznego raportowania wyników do centrali oraz analiza odchyleń od planu;
  • Uzgodnienie wyniku finansowego zamykanego miesiąca między CO a FI;
  • Tworzenie budżetu oraz forecastów wyniku oddziału;
  • Planowanie, raportowanie oraz analiza odchyleń wybranych KPI;
  • Raportowanie kosztów wybranych działów do managerów oraz budowanie świadomości kosztowej w organizacji;
  • Uczestnictwo we wdrażaniu nowych produktów- wsparcie w obszarze finansowym;
  • Proaktywne działania na rzecz tworzenia rozwiązań i optymalizacji technicznej kontroli finansowej oraz raportowania;
  • Identyfikowanie i wdrażanie w organizacji strategicznych inicjatyw w obszarze kosztowym;
  • Raporty i analizy ad hoc na potrzeby kadry zarządzającej.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe- ekonomia, finanse lub pokrewne;
  • Doświadczenie w dziale finansowym w organizacjach o profilu produkcyjnym powyżej 5 lat;
  • Praktyczna wiedza w zakresie kontrolingu, rachunkowości zarządczej oraz finansowej;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
  • Wykazywanie kompetencji liderskich w prowadzeniu zespołu i projektów;
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów zadań;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excela;
  • Bardzo dobra znajomość SAP- FI/CO;
  • Zdolności komunikacyjne w zarządzani relacjami z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Oferujemy

  • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach;
  • Pakiet szkoleń i działań rozwojowych.

Komentarze (0)