ADMINISTRACJA I ZARZĄDZANIE PUBLICZNE

ADMINISTRACJA I ZARZĄDZANIE PUBLICZNE

Administracja i zarządzanie publiczne studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Administracja i zarządzanie publiczne to propozycja kształcenia, dzięki której można pozyskać wiedzę, umiejętności oraz kompetencje otwierające drogę do pracy zawodowej zarówno w organach administracji publicznej, jak i różnego rodzaju firmach, w tym międzynarodowych. Program pozwala zaznajomić się z takimi zagadnieniami jak: zamówienia publiczne, ubezpieczenia społeczne, nadzór i kontrola w administracji publicznej czy polityka rozwoju regionalnego.

Studenci nabywają umiejętności w zakresie między innymi: zarządzania kadrami w administracji publicznej, zarządzania informacją w administracji publicznej, pisania pism procesowych, zarządzania kapitałem społecznym administracji, zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym, opracowywania planów finansów jednostek sektora finansów publicznych czy też prowadzenia skutecznej komunikacji.

Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki w ramach tej ścieżki kształcenia? Absolwenci Administracji i zarządzania publicznego posiadają wiedzę i umiejętności, które mogą wykorzystać pracując w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, jednostkach administracji państwowej, organizacjach rządowych, departamentach planowania i rozwoju strategicznego, instytucjach kultury czy organizacjach non- profit.

 

Uczelnie, gdzie ADMINISTRACJA I ZARZĄDZANIE PUBLICZNE jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)