Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Business Marketing Management to propozycja kształcenia, która oferuje pozyskanie wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego kreowania, kierowania i nadzorowania polityki firmy w obszarze marketingu.
Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: współczesnemu marketingowi, zasadom zarządzania kapitałem klienta, analizie krytycznych przypadków, finansom osobistym, zarządzaniu promocją przedsiębiorstwa, analizie rynku oraz badaniom marketingowym. Studenci nabywają umiejętności w zakresie: kształtowania wizerunku firmy i kreowania konkurencyjności przedsiębiorstwa, stosowania cyfrowych systemów reklamowych, opracowywania i realizowania działań reklamowo- marketingowych, planowania strategii marketingowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.
Absolwenci ścieżki kształcenia o nazwie Business Marketing Management przygotowani są do pracy na stanowiskach eksperckich (w zakresie marketingu, budowania i wdrażania strategii, kreowania wizerunku i komunikacji marki, produktu lub usługi), w charakterze specjalisty płatnych kampanii w sieci, kierownika projektów marketingowych czy specjalisty do spraw digitalizacji procesów w przedsiębiorstwach.