Być może tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania
Czy istnieje granica wieku, która ogranicza możliwość podjęcia studiów w systemie stacjonarnym?+
Nie.
Jakie dokumenty należy dostarczyć po zakwalifikowaniu się na studia stacjonarne I stopnia?+
Wymagane dokumenty: - formularz zgłoszeniowy i podanie o zarejestrowanie kandydata na studia dostępne po zarejestrowaniu się w systemie on-line, - oryginał/odpis świadectwa dojrzałości (w celu sporządzenia kserokopii i poświadczenia za zgodność z oryginałem), - kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej (dotyczy „nowej matury"), - 1 zdjęcie - 35 x 45 mm, - dowód osobisty (w celu okazania), - potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej
W jaki sposób i gdzie mogę dostarczyć dokumenty na Uczelnię?+
Dokumenty należy dostarczyć bezpośrednio do Biura Rekrutacji UTH w Kampusie Jutrzenki lub Kamusie Jagiellońska.
Czy dokumenty muszę składać osobiście?+
Tak, ponieważ Kandydat na studia zobowiązany jest potwierdzić podpisem zapoznanie się z regulaminem studiów oraz po otrzymaniu decyzji o przyjęciu na studia podpisać umowę z Uczelnią określającą m.in. warunki odpłatności za studia.
Czy dokumenty mogą zostać złożone w imieniu kandydata przez upoważnioną osobę?+
Dokumenty mogą być złożone przez upoważnioną osobę.
W jaki sposób zostanę poinformowany o zakwalifikowaniu do przyjęcia / przyjęciu na studia?+
Informacja zostanie podana po złożeniu dokumentów w systemie rekrutacyjnym on-line.
Czy w dostaniu się na studia ma znaczenie kolejność zgłoszeń?+
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Czy zakwalifikowany do przyjęcia oznacza przyjęty na studia?+
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. W systemie rekrutacyjnym on-line podana zostaje informacja o zakwalifikowaniu i przyjęciu na studia. Przyjęcie na studia następuje po złożeniu kompletu dokumentów w Biurze Rekrutacji i wniesieniu opłaty rekrutacyjnej.
Czy pełna rejestracja elektroniczna wraz z uiszczoną opłatą rekrutacyjną daje podstawę do rozpatrywania wniosku o przyjęcie na studia?+
Wniosek o przyjęcie na studia rozpatrywany jest po pełnej rejestracji elektronicznej, uiszczeniu opłaty rekrutacyjnej oraz wypełnieniu i podpisaniu formularzy w Biurze Rekrutacji.
W jaki sposób można dokonać opłaty rekrutacyjnej?+
Przelewem na numer konta podany na stronie Uczelni, lub gotówką przy składaniu dokumentów w Biurze Rekrutacji.
Co wpisać w tytule przelewu?+
Imię Nazwisko PESEL oraz dopisek "opłata rekrutacyjna" można również wpisać kierunek i tryb studiów
W jakim terminie należy dokonać opłaty rekrutacyjnej?+
W ciągu 7 dni od zapisu poprzez elektroniczny system rekrutacji.
Co się stanie, jeśli nie wniosę opłaty rekrutacyjnej w wymaganym terminie (nie będzie ona zaksięgowana w wymaganym terminie)?+
Opłatę rekrutacyjną należy wnieść w ciągu 7 dni od rejestracji on-line. Uznawana jest data wykonania wykonania przelewu.
Czy przelew muszę zrobić z mojego konta, czy może go zrobić za mnie np. mama?+
Przelew może być wykonany z dowolnego konta, jednak jeśli dokonuje go inna osoba niż kandydat na studia należy w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko kandydata najlepiej wraz z numerem PESEL oraz kierunkiem studiów na który kandydat się zapisuje.
O przyjęcie na ile kierunków studiów mogę się ubiegać?+
Nie ma limitu w wyborze kierunków. Obowiązuje jedna opłata rekrutacyjna.
W jaki sposób dokonywana jest procedura przeniesienia?+
Warunkiem przeniesienia się na studia jest: 1. dostarczenie do dziekanatu wybranego Wydziału podania z prośbą o przeniesienie oraz karty przebiegu studiów pobranej w dziekanacie uczelni macierzystej. Karta przebiegu studiów powinna zawierać nazwy przedmiotów wraz z formami prowadzenia zajęć (wykład, konwersatorium etc.), godzinami, punktami ECTS oraz pieczątką i podpisem osoby wystawiającej. 2. ustalenie różnic programowych: na podstawie złożonej przez kandydata karty przebiegu studiów, dziekanat i Dziekan wybranego Wydziału ustalają różnice programowe i semestr, na który może być przyjęta osoba ubiegająca się o przeniesienie. 3. kandydat decyduje, czy zaproponowane przez Uczelnię warunki mu odpowiadają, jeśli tak, przystępujemy do procesu rekrutacji. 4. rekrutacja – osoba ubiegająca się o przeniesienie wypełnia w Biurze Rekrutacji formularze rekrutacyjne, a także składa pozostałe dokumenty zgodnie z wymaganiami na wybranym typie studiów. 5. decyzja o przyjęciu: kandydat otrzymuje decyzję o przyjęciu na studia oraz podpisuje ślubowanie – w tym momencie osoba ubiegająca się o przeniesienie staje się studentem wybranego Wydziału UTH.
Do kiedy i w jakim formacie muszę zamieścić zdjęcie elektroniczne w formularzu rejestracyjnym?+
Zdjęcie najlepiej wprowadzić do systemu on-line przy tworzeniu konta. Preferowane jest zdjęcie w formacie JPG o wymiarach 400 x 500 pikseli. Jednak istnieje możliwość zaakceptowania również zdjęcia o większych wymiarach. W przypadku problemów technicznych zapraszamy do kontaktu z Biurem Rekrutacji.
Witam chciałam zapytać czy mogę jeszcze dostać się na studia na sp uczelni+
Pytanie od: Badia
Pytanie oczekuje na odpowiedź ze strony uczelni.
Studia na UTH pozwalają rozwijać swoje pasje i zainteresowania. Ukończyłam tu Architekturę Wnętrz i bardzo dobrze wspominam zarówno samych wykładowców jak i zajęcia, w trakcie których poszerzać można swoje umiejętności projektowania i rysowania oraz rozwijać swoją kreatywność.
Bardzo fajna uczelnia. Ukończyłam tu studia licencjackie i śmiało mogę polecić. Świetna kadra i dobrze ułożony program nauczania, dużo specjalizacji do wyboru. Wykładowcy w zdecydowanej większości otwarci na studenta, życzliwi i pomocni w rozwijaniu własnych zainteresowań naukowych.