E–marketing

Studia w Warszawie

e-marketing

Odkryj studia e-marketing w Warszawie i sprawdź, gdzie możesz studiować

 

E–marketing studia Warszawa - specjalność / ścieżka kształcenia

W programie studiów na e-marketingu znajdują się przedmioty charakterystyczne dla takich dziedzin, jak np.: reklama i marketing, zarządzanie, informatyka, komunikacja społeczna, psychologia, socjologia, prawo, administracja czy finanse i rachunkowość. Studenci tej ścieżki kształcenia szkolą się w zakresie m.in.: projektowania i realizowania kampanii reklamowej w Internecie; strategii biznesowych; stosowania różnorodnych metod wizualizacji informacji; prowadzenia działań promocyjnych i biznesowych; realizowania założeń poprawnej komunikacji marketingowej w sieci.

E-marketing przygotowuje absolwentów do pracy w szeroko pojętym biznesie cyfrowym. Zdobyte umiejętności oraz wiedzę absolwenci tej ścieżki kształcenia mogą wykorzystać np. w nowoczesnych przedsiębiorstwach, które stosują narzędzia marketingu internetowego, agencjach reklamowych czy firmach doradczych. Ponadto uczelnie w Warszawie przygotowują te osoby do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w środowisku cyfrowym.

 

Zobacz, na jakich uczelniach w Warszawie jest specjalność / ścieżka kształcenia E–marketing

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Akademia WIT w Warszawie

Akademia WIT w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Program studiów i przedmioty

E-marketing należy do nowoczesnych dziedzin marketingu, które wyraźnie usprawniają rozwój współczesnych przedsiębiorstw oraz promocję marki w przestrzeni cyfrowej. Studenci tej ścieżki kształcenia poznają np.: możliwości wykorzystania Internetu w działalności marketingowej; zasady funkcjonowania rynku w wirtualnym środowisku; najnowsze trendy w marketingu internetowym; budowę serwisów internetowych oraz sposoby zarządzania nimi.

Studi  na e-marketingu pozwalają studentom zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie m.in.: wykorzystywania potencjału Internetu w działalności marketingowej w przedsiębiorstwach różnego rodzaju. W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się również przedmioty poświęcone np.: zasadom projektowania i wdrażania internetowych kampanii promocyjnych czy zarządzaniem działaniami marketingowymi w obszarze e-marketingu.

W programie studiów na e-marketingu znajdziesz takie przedmioty, jak np.:

  • Kampania reklamowa w Internecie
  • Metody wizualizacji informacji
  • Narzędzia e-marketingu
  • Planowanie i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Strategie promocji
  • Strategie biznesowe CRM
  • Komunikacja marketingowa w Internecie
  • E-usługi

 

Praca po studiach

Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: sposobów projektowania i realizowania efektywnych kampanii reklamowych w Internecie; specyfiki rynku internetowego oraz współczesnych społeczeństw internetowych; technik komunikacyjnych stosowanych w środowisku cyfrowym biznesu.

Absolwenci e-marketingu mogą liczyć na zatrudnienie np. w agencjach interaktywnych, portalach, wortalach i pozostałych firmach działających w sieci. Ponadto kompetencje osób, które ukończyły studia na tej ścieżce kształcenia, są również ceniona m.in. w firmach doradczych czy działach marketingu przedsiębiorstw.

Absolwent e-marketingu może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:

  • przedsiębiorstwa, korporacje
  • ośrodki badawcze
  • instytucje międzynarodowe
  • urzędy, biura doradcze
  • jednostki administracji rządowej i samorządowej
  • własna działalność gospodarcza

 

Na jakim kierunku

E-marketing to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.

 

Zarządzanie studia w Warszawie

Zarządzanie to studia, które skierowane są w szczególności do osób zainteresowanych np. nowoczesnymi technikami i narzędziami marketingowymi, podstawami finansów i rachunkowości lub ekonomii, analizą zachowań konsumentów, budową zgranego zespołu projektowego, zarządzaniem informacją w przestrzeni cyfrowej, projektowaniem kampanii reklamowych.

Absolwenci zarządzania są kompleksowo przygotowani do pracy na stanowiskach m.in. menedżerskich, analitycznych, doradczych, eksperckich lub związanych z kontrolą wewnętrzną, finansami i rachunkowością lub komunikacją społeczną. Ponadto osoby te mogą rozpocząć własną działalność gospodarczą w niemal każdej branży zawodowej.

Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie

 

Zobacz także:

rekrutacja na studia

rekrutacja na studia w Warszawie

kierunki studiów w Warszawie

 

Komentarze (0)