Gospodarka cyfrowa w biznesie to ścieżka kształcenia, która pozwala studentom poznać głębiej m.in. funkcjonowanie gospodarki cyfrowej, a także charakterystykę społeczeństwa informacyjnego. Studenci w trakcie nauki poznają np.: techniki komunikacyjne stosowane w negocjacji i mediacji; efektywne strategie i różnorodne modele w e-biznesie; zasady zarządzania marką; sposoby pozyskiwania wiedzy biznesowej z różnych źródeł.
Studia na gospodarce cyfrowej w biznesie są poświęcone zagadnieniom związanym m.in. z sektorem e-usług, nowymi technologiami w marketingu czy social mediami. Absolwenci tej ścieżki kształcenia potrafią np. zarządzać relacjami z klientami, prowadzić start-upy w biznesie czy pozyskiwać i zachowywać konsumentów.
Osoby, które ukończyły gospodarkę cyfrową w biznesie, mogą liczyć na zatrudnienie np. w środowisku IT. Postępujący rozwój technologiczny współczesnego rynku gospodarczego sprawia, że absolwenci tej ścieżki kształcenia są cenionymi pracownikami m.in. w nowoczesnych przedsiębiorstwach, korporacjach czy instytucjach, które podlegają dynamicznym procesom informatyzacji.
W programie studiów na gospodarce cyfrowej w biznesie znaleźć można przedmioty poświęcone np.: prawidłowościom i problemom funkcjonowania organizacji w szeroko pojętej gospodarce cyfrowej. Studenci tej ścieżki kształcenia rozwijają kompetencje związane m.in. z: pozyskiwaniem, przetwarzaniem i analizą danych pochodzących z różnych źródeł; posługiwaniem się bazami danych i zarządzania nimi; wykorzystywania innowacyjnych narzędzi technologicznych.
Interdyscyplinarny charakter gospodarki cyfrowej w biznesie pozwala studentom poznać również np.: psychologiczne i społeczne czynniki kształtujące zachowanie konsumentów; teorię organizacji i zarządzania w różnych środowiskach zawodowych; podstawy ekonomii oraz finansów i rachunkowości; techniki komunikacyjne stosowane w przestrzeni publicznej i biznesowej.
W programie studiów na gospodarce cyfrowej w biznesie znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: specyfiki cyfrowego środowiska biznesowego; zastosowania nowoczesnych narzędzi technologicznych w marketingu i zarządzaniu marką; zasad prowadzenia współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi; rodzajów strategii marketingu internetowego.
Absolwenci gospodarki cyfrowej w biznesie mogą podjąć pracę np. w dowolnym nowoczesnym lub przeobrażającym się przedsiębiorstwie na stanowisku kierowniczym, analitycznym, eksperckim, doradczym czy związanym z komunikacją w biznesie. Ponadto uczelnie w Warszawie przygotowują absolwentów tej ścieżki do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej.
Absolwent gospodarki cyfrowej w biznesie może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Gospodarka cyfrowa w biznesie to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Uczelnie w Warszawie, które oferują liczne ścieżki kształcenia na zarządzaniu, przygotowują studentów tego kierunku szczególnie w aspekcie praktycznym. Uczestnicy zajęć nie tylko zdobywają wiedzę z zakresu np. ekonomii, prawa, finansów i rachunkowości, administracji czy marketingu, ale również rozwijają swoje kompetencje miękkie, które niezbędne są do prawidłowego zarządzania zasobami ludzkimi, finansowymi, informacyjnymi czy materialnymi.
Zarządzanie przygotowuje absolwentów do pełnienia w szczególności ról np. kierowniczych, organizacyjnych, analitycznych, urzędniczych czy doradczych. Osoby te mogą jednak nabyte w trakcie studiów umiejętności wykorzystać również np. w komunikacji społecznej, marketingu i reklamie czy prowadzeniu szkoleń. Absolwenci zarządzania są także gotowi do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie