Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Ścieżka marketing i zarządzanie sprzedażą skierowana jest do osób, które zainteresowane są np.: marketingiem internetowym i mobilnym; powszechnie stosowanymi metodami i technikami sprzedaży; sposobami promocji sprzedaży; komunikacją w mediach i social mediach; strategiami marketingowymi współczesnych przedsiębiorstw.
Absolwenci marketingu i zarządzania sprzedażą mogą szukać zatrudnienia np. w: działach marketingu przedsiębiorstw; korporacjach; agencjach reklamowych; instytucjach badawczych; firmach odpowiedzialnych za produkcję, usługi i sprzedaż. Osoby, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, mogą również prowadzić własną działalność gospodarczą.
Studenci marketingu i zarządzania sprzedażą w trakcie nauki poznają m.in.: powszechne zachowania rynkowe konsumentów; rolę marketingu usług i handlu w biznesie; specyfikę reklamy internetowej; sposoby planowania kampanii reklamowych i akcji promocyjnych; zasady i narzędzia analizy rynku w różnorodnych aspektach; strategie marketingowe; psychospołeczne cechy reklamy; efektywne techniki komunikacyjne stosowane w marketingu i sprzedaży.
W programie ścieżki kształcenia znajdują się przedmioty poświęcone np.: metodologii badań marketingowych; sposobom tworzenia wartości produktu na podstawie indywidualnych potrzeb i możliwości klienta; potrzebom rynku docelowego; specyfice poszczególnych segmentów rynku; metodom ustalania taktycznych celów sprzedażowych; technikom tworzenia i monitorowania realizacji bieżącego planu działań; rodzajom zasobów niezbędnych do wsparcia sprzedaży.
W programie studiów na ścieżce marketing i zarządzanie sprzedażą znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: zastosowania nowoczesnej technologii w marketingu i sprzedaży; charakterystyki współczesnego rynku; zasad planowania strategii marketingowej.
Marketing i zarządzanie sprzedażą pozwala studentom nabyć kompetencje, które niezbędne są do podjęcia pracy związanej np. z szeroko pojętą działalnością marketingową przedsiębiorstwa lub organizacji. Ponadto osoby te mogą liczyć na zatrudnienie m.in. w instytucjach państwowych, agencjach reklamowych czy jednostkach odpowiedzialnych za komunikację w biznesie.
Absolwent marketingu i zarządzania sprzedażą może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Marketing i zarządzanie sprzedażą to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Absolwenci zarządzania bez problemu rozpoznają potrzeby i oczekiwania klientów i dostosowują do nich działania marketingowe. Studenci tego kierunku m.in. opracowują strategie personale, a także szkolą się w zakresie motywowania zespołu kadrowego. Uczestnicy zajęć poznają tajniki związane m.in. ze statystyką, rachunkowością oraz psychologią sprzedaży. Studenci uczą się prowadzenia przedsiębiorstwa handlowego we współpracy z zagranicą oraz poznają zasady dystrybucji i sprzedaży.
Absolwenci zarządzania przygotowani są do prowadzenia działalności gospodarczej – specjaliści tej dziedziny zostają wyposażeni w kompetencje niezbędne do prawidłowego założenia firmy oraz wypromowania marki produktu. Ponadto studenci tego kierunku szkoleni są w zakresie m.in. koordynowania pracy zespołu, zarządzania projektami i finansami podmiotu gospodarczego czy prowadzenia działań doradczych.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie