Co w istocie stanowi dźwignię handlu? Czy działania marketingowe mogą znacząco wpłynąć na efekty sprzedażowe? W jaki sposób zarządzać sprzedażą, aby osiągać jak najlepsze rezultaty? Na te i znacznie więcej podobnych pytań odpowie ci marketing i zarządzanie sprzedażą. Zanim aplikujesz pamiętaj, że dobrze ugruntowane kompetencje interpersonalne, zarządcze oraz pewność siebie okażą się cechami, które powinien mieć potencjalny kandydat.
Aby stać się wykwalifikowanym menedżerem sprzedaży, biegłym w wdrażaniu właściwych strategii marketingowych, należy posiąść wszechstronną wiedzę i umiejętności praktyczne z wielu różnych obszarów. Dlatego jako potencjalny kandydat przygotuj się na obszerną siatkę kształcenia.
Po ukończeniu edukacji na marketingu i zarządzaniu sprzedażą będziesz mógł podjąć zatrudnienie w międzynarodowych przedsiębiorstwach o różnym charakterze, założysz własną działalność gospodarczą lub pomyślisz o rozpoczęciu pracy w sektorach sprzedażowych.