Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Powiedzieć, że dobra reklama jest dźwignią handlu, to jak nic nie powiedzieć. Właściwie zaplanowane strategie marketingowe i sprzedażowe pozwalają osiągać przedsiębiorstwom zamierzone zyski. Menedżer sprzedaży i marketingu to interdyscyplinarna propozycja kształcenia, powstała celem wykwalifikowania grona specjalistów, będących cennymi pracownikami dzisiejszego rynku.
Podczas procesu edukacji zapoznasz się z najważniejszymi zagadnieniami społecznymi, dzięki którym zrozumiesz mechanizmy psychologiczne, sterujące decyzjami konsumenckimi ludzi, rozwiniesz niezwykle cenne kompetencje interpersonalne, dzięki którym zrozumiesz potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów, będziesz wiedział, jak wdrażać skuteczne działania marketingowe, poprawiające skuteczność sprzedaży, a ponadto zaznajomisz się ze współczesnym marketingiem.
Absolwenci bez problemu znajdują zatrudnienie w wielu obszarach zawodowych. Zajmują się działalnością kreatywną dla rozmaitych agencji marketingowych, podejmują współpracę z massmediami, niejednokrotnie również decydują się na poprowadzenie własnej działalności.