Psychologia zarządzania i biznesu to nowoczesna propozycja kształcenia, która doskonale wpisuje się w oczekiwania współczesnego rynku pracy. Studenci uczą się analizować procesy psychologiczne, które mają znaczenie dla zachowania pracowników. Zgłębiają zagadnienia z zakresu psychologii marketingu, reklamy i public relations, a także uczą się diagnozować problemy, które występują w obrębie relacji interpersonalnych w miejscu pracy oraz problemy dotyczące procesu tworzenia i warunków rozwoju firmy.
W siatce zajęć znajdziesz takie przedmioty jak: rozwiązywanie problemów w organizacji, projektowanie i prowadzenie szkoleń, budowanie wizerunku organizacji, psychologiczne aspekty wywierania wpływu na ludzi.
Absolwenci pracują najczęściej w firmach i agencjach, które zajmują się marketingiem i reklamą, w firmach i instytucjach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi – HR, firmach i agencjach konsultingowych, instytucjach, które prowadzą badania naukowe z obszaru psychologii zarządzania i biznesu.