Marketing cyfrowy

Marketing cyfrowy

Marketing cyfrowy – Bydgoska Szkoła Wyższa 2021

Studia na kierunku marketing cyfrowy w Bydgoskiej Szkole Wyższej to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym (dziennym) lub niestacjonarnym (zaocznym)Studia gwarantują zdobycie niezbędnych umiejętności, które będą przydatne w przyszłej pracy zawodowej.

 

Program studiów i przedmioty

W programie studiów na kierunku marketing cyfrowy znajdziesz takie przedmioty jak np.:

  • e-business
  • aplikacje internetowe
  • marketing afiliacyjny
  • monitorowanie i analiza efektywności marketingowej
  • sprzedaż wielokanałowa
  • marketing mobilny

 

Bydgoska Szkoła Wyższa to uczelnia oferująca kandydatom szeroką gamę kierunków z zakresu nauk medycznych, inżynierskich i społecznych. Jednym z nich jest Marketing cyfrowy.

Celem kształcenia jest pozyskanie szerokiej wiedzy, na którą składają się zagadnienia z marketingu, komunikacji, zarządzania i psychologii. Studenci poznają technologie cyfrowe, tajniki działania mediów społecznościowych, ekonomikę biznesu i prawa rządzące reklamą i sferą Public Relations. Marketing cyfrowy w Bydgoskiej Szkole Wyższej to nauka jak tworzyć, wdrażać, monitorować i zarządzać szeregiem cyfrowych kampanii marketingowych, aby osiągnąć zakładane cele strategiczne. Partnerami kierunku są agencje interaktywne, agencje reklamowe i agencje marketingowe.

Studia na kierunku Marketing cyfrowy w Bydgoskiej Szkole Wyższej nie dzielą się na specjalności, a w toku nauki studenci zapoznają się z takimi zagadnieniami jak: e-business, aplikacje internetowe, marketing afiliacyjny, monitorowanie i analiza efektywności marketingowej, sprzedaż wielokanałowa, marketing mobilny. Zdobytą wiedzę i rozwinięte umiejętności absolwenci Marketingu cyfrowego w BSW mogą wykorzystać w działach marketingu firm, jednostkach doradczych zajmujących się problematyką marketingu cyfrowego, agencjach marketingowych i reklamowych.

Podejmowanie decyzji o wyborze szkoły wyższej nierzadko sprawia problemy. Kandydaci porównują oferty edukacyjne, poziom kształcenia, listę realizowanych przedmiotów. Jakie ma Bydgoska Szkoła Wyższa opinie? Tomek, student Marketingu cyfrowego mówi:

„Studiuję w Bydgoskiej Szkole Wyższej, bo tylko tutaj znalazłem to, czego szukałem. Interesowały mnie studia, które nauczą mnie poruszania się po obecnej formie marketingu.”

 

Wiedza, którą możesz zdobyć studiując Marketing cyfrowy w Bydgoskiej Szkole Wyższej:

Absolwent Marketingu cyfrowego w Bydgoskiej Szkole Wyższej może posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • marketingu i komunikacji marketingowej,
  • komunikacji bezpośredniej i mediów społecznościowych,
  • optymalizacja wyszukiwarek,
  • projektowania responsywnych witryn internetowych,
  • marketingu internetowego.

 

Praca, czyli gdzie będziesz mógł pracować po kierunku Marketing cyfrowy:

Absolwent kierunku Marketing cyfrowy w Bydgoskiej Szkole Wyższej może znaleźć zatrudnienie:

  • w działach marketingu firm,
  • w jednostkach doradczych zajmujących się problematyką marketingu cyfrowego,
  • w agencjach marketingowych,
  • w agencjach reklamowych,
  • jako specjalista ds. mediów społecznościowych,
  • jako specjalista ds. komunikacji,
  • jako menedżer projektów web,
  • jako specjalista ds. marketingu partnerskiego.

 

Jakie przedmioty zdawać na maturze

STUDIA I STOPNIA

Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Bydgoska Szkoła Wyższa

 



# MUSISZ TO WIEDZIEĆ

 

Jakie studia marketing wybrać

Studia na kierunku marketing - wszystko co musisz wiedzieć

Bydgoska Szkoła Wyższa kierunki

Jakie są kierunki zarządzanie i marketing w Bydgoszczy

Co zdawać na maturze

 

Komentarze (0)