Praca Office Supervisor Warszawa, mazowieckie

Praca Office Supervisor Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Office Supervisor

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Management of relationship with external providers of facilities services to ensure a world-class level of office management  
  • Developing the plans for site business continuity of the office 
  • Providing support to the relocation of JTI employees – liaison with relocation agencies, real estate agencies, etc. 
  • Design and implement office procedures in collaboration with key stakeholders and undertake reviews of process 
  • Management of Office Management budget on an annual basis providing reporting when required 
  • Assisting with annual budget preparations and local estimates in liner with timetables specified 
  • Providing support and coordination for key events 
  • Handle external arrangements of events for visitors (ex. Accommodation, travel, reservations etc.) 
  • Direct supervision and management of the Office Management 

Wymagania

  • Have a University education 
  • Excellent communication skills
  • Strong proven experience in an office environment in a similar type of position 
  • Ability to communicate with individuals at all levels 
  • Experience in supplier negotiations and reviews preferred 
  • Fluency in English (written and spoken) and Polish as native 
  • Familiar with MS Office including MS Excel 
  • SAP experience preferred but not essential 

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan 
  • The Ambitious goal to set up a new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders 
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally 
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals, and independence in achieving them 
  • Flexible working conditions 
  • Modern office in a convenient location 

Komentarze (0)