Grywalizacja w marketingu

Grywalizacja w marketingu

Grywalizacja w marketingu studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Grywalizacja w marketingu to propozycja kształcenia, która stanowi odpowiedź na potrzeby, wymagania oraz oczekiwania współczesnego rynku, a także odpowiedź na zmieniające się zachowania konsumentów. Studia wprowadzają w przestrzeń zagadnień związanych z nowoczesnym podejściem do działań marketingowych, a przede wszystkim objaśniają metodę angażowania odbiorców marki, które polega na wplataniu elementów rywalizacji w działania reklamowe.

W toku kształcenia studenci zaznajamiają się między innymi z: teorią grywalizacji, psychologią gracza, psychologią poznawczą, zasadami konstruowania mechanizmów grywalizacji, zasadami i sposobami budowania zaangażowania klientów, jak również narzędziami pomagającymi w tworzeniu grywalizacji.

Absolwenci Grywalizacji w marketingu wyróżniają się obszerną wiedzą, złożoną z licznych zagadnień reprezentujących różne dyscypliny. Z pozyskanym wykształceniem mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w: działach sprzedaży, działach promocji, agencjach reklamowych, agencjach marketingowych czy firmach szkoleniowych.

 

Uczelnie, gdzie Grywalizacja w marketingu jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Komentarze (0)