Praca Customer Service Specialist with German Gdańsk, pomorskie; Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Lublin, lubelskie; Opole, opolskie; Poznań, wielkopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie

Praca Customer Service Specialist with German Gdańsk, pomorskie; Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Lublin, lubelskie; Opole, opolskie; Poznań, wielkopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie

Capgemini profil

Capgemini to wielokulturowa organizacja i światowy lider w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej. Naszym celem jest wprowadzanie czołowych i innowacyjnych rozwiązań oraz udostępnienie klientom całej gamy możliwości cyfrowego świata. Kierujemy się przekonaniem, że wartość biznesowa technologii pochodzi od ludzi i powinna im służyć.

W Polsce działamy od 1996 roku i jako największy zagraniczny inwestor z sektora nowoczesnych usług biznesowych w kraju, tworzymy miejsce przyjazne młodym ludziom, którzy dopiero zaczynają drogę zawodową, jak również doświadczonym specjalistom, którzy z chęcią dzielą się z innymi swoją wiedzą.

Od wielu lat jesteśmy nagradzani certyfikatem Top Employer Polska, a od 2021 roku także Top Employer Europe.

Firma: Capgemini | Customer Service Specialist with German

Miejsce: Gdańsk, pomorskie; Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Lublin, lubelskie; Opole, opolskie; Poznań, wielkopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie

Nr ref. ID 262240-en_GB

Opis stanowiska

YOUR TASKS

  • Manage and resolve customer inquiries via phone and email.
  • Troubleshoot issues and provide accurate, timely solutions.
  • Build and maintain strong relationships with customers.
  • Collaborate with internal teams to ensure efficient case resolution.
  • Maintain clear and accurate records of customer interactions.
  • Identify recurring issues and contribute to process improvements and knowledge base updates.

Wymagania

  • Advanced level of English and German, with excellent written and verbal communication, listening, and comprehension skills.
  • Strong communication and customer service skills.
  • 1 to 2 years of international contact center experience.
  • Proficient in Excel and other Microsoft Office tools.
  • Proven problem-solving abilities, with the capacity to work independently, prioritize tasks, and make sound decisions.
  • Strong commitment to customer experience, with a demonstrated ability to build lasting relationships and adapt to change.

Oferujemy

  • Well-being culture: medical care with Medicover, private life insurance, and Sports card. But we went one step further by creating our own Capgemini Helpline offering therapeutical support if needed and the educational podcast 'Let's talk about wellbeing' which you can listen to on Spotify.
  • Access to over 70 training tracks with certification opportunities (e.g., GenAI, Excel, Business Analysis, Project Management) on our NEXT platform. Dive into a world of knowledge with free access to Education First languages platform, Pluralsight, TED Talks, Coursera and Udemy Business materials and trainings.
  • Enjoy hybrid working model that fits your life - after completing onboarding, connect work from a modern office with ergonomic work from home thanks to home office package (including laptop, monitor, and chair). Ask your recruiter about the details.
  • Award-Winning Stability & Culture: Become part of an organization celebrated as 'Top Employer Poland 2024' - in the audit our stable and supportive work environment scored 100%!

Komentarze (0)