Praca Koordynator/-ka Terenowy/-a ds. Festiwali i Eventów Warszawa, mazowieckie

Praca Koordynator/-ka Terenowy/-a ds. Festiwali i Eventów Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Koordynator/-ka Terenowy/-a ds. Festiwali i Eventów

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. 103356

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za operacyjne wdrażanie i realizację projektów eventowych oraz festiwalowych zgodnych ze strategią marki, przy zachowaniu założeń budżetowych, KPI oraz najwyższych standardów jakości.

Obowiązki:

  • Prowadzenie procesu negocjacji i zawierania umów sponsorskich z organizatorami małych i średnich wydarzeń
  • Odpowiedzialność za egzekucję ustalonych świadczeń, efektywność inwestycji oraz zgodność realizacji z wytycznymi korporacyjnymi i obowiązującymi regulacjami branżowymi
  • Zarządzanie zespołem: rekrutacja, szkolenie i rozwój zespołu zewnętrznych Koordynatorów i Ambasadorów Marki, w tym zapewnienie narzędzi, wiedzy i standardów niezbędnych do profesjonalnej realizacji aktywacji konsumenckich
  • Współpraca z kluczowymi partnerami, dostawcami i działami wewnętrznymi organizacji w celu zapewnienia spójnej i efektywnej realizacji działań eventowych
  • Raportowanie i rozliczanie projektów oraz analiza ich wyników
  • Łączenie orientacji biznesowej z aktualnymi trendami rynku eventowego i lifestyle’owego, dbanie o innowacyjny, angażujący i jakościowy wizerunek marki w przestrzeni wydarzeń

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz doświadczenie w pracy w kanale HoReCa i/lub w projekcie aktywacji konsumenckiej
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki (preferowane kierunki: marketing/sprzedaż)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Profesjonalne wsparcia szkoleniowego w okresie wdrożenia
  • Indywidualne podejścia do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów
  • Pełne wsparcie w realizacji celów sprzedażowych: zapewniamy pracę z rozpoznawalnymi w Polsce i na świecie markami, nowoczesne materiały marketingowe i programy sprzedażowe
  • System bonusowy promujący najlepsze osiągnięcia
  • Pracę wśród ludzi z różnych zespołów, którzy lubią ze sobą współpracować i spędzać wspólnie czas

Informacje dodatkowe

Kolejne kroki:

Po złożeniu wniosku, jeśli zostaniesz wybrany, spodziewaj się następujących rzeczy w ciągu 1-3 tygodni od zamknięcia ogłoszenia o pracę: Rozmowa telefoniczna z rekruterem  > Testy > Rozmowa z Menadżerem > Oferta. Każdy krok jest eliminacyjny i może się różnić w zależności od rodzaju stanowiska.

Komentarze (0)