Negocjacje i sprzedaż to unikatowe studia, które są niejako odpowiedzią na zapotrzebowanie, które pojawia się na aktualnym rynku zatrudnienia. Warto podkreślić bowiem, że dziś jakość produktów, jakie oferują nam firmy, powinna iść przede wszystkim z umiejętnością jego zareklamowania i wynegocjowania najlepszych warunków jego sprzedaży. Te działania nie powinny odbywać się oczywiście w oparciu o intuicyjne działania.
Negocjacjom i sprzedaży powinien towarzyszyć szereg unikalnych kompetencji, do których można przykładowo zaliczyć: sprzedaż reprezentowanych produktów, stosowanie zaawansowanych narzędzi sprzedażowych, wiedzę z obszaru negocjacji handlowych i komunikacji z klientami. W siatce dydaktycznej odnajdziesz przedmioty, które zagwarantują ci te kompetencje. Można zaliczyć do nich chociażby: budowanie relacji z klientem i profesjonalną obsługę sprzedażową, analizę krytycznych przypadków, czy zarządzanie kapitałem klienta.
Po ukończeniu będziesz mógł pracować chociażby jako manager do spraw sprzedaży lub negocjator kontaktów handlowych. Nie zapominaj o tym, że umiejętności związane z negocjacjami będziesz mógł wykorzystywać podczas różnorodnych aktywności zawodowych.
Studia na negocjacji i sprzedaży skierowane są w szczególności do tych osób, które chciałyby rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne, związane np. z marketingiem, mediacją czy perswazją. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu absolwenci tej ścieżki kształcenia potrafią m.in. handlować produktami i usługami, sprzedawać wizerunek firmy lub obrazować jej poglądy. W programie znaleźć można przedmioty poświęcone np.: technikom prezentacyjnym, narzędziom sprzedażowym, sposobom negocjacji handlowych czy strategiom komunikacyjnym w relacji z klientami.
Studenci negocjacji i sprzedaży szkolą się w zakresie m.in.: identyfikowania różnych typów klientów; dopasowywania sposobu negocjacji do odpowiednich jej etapów; reagowania na zastrzeżenia i wątpliwości rozmówcy; prowadzenia rozmów biznesowych na poziomie odpowiadającym komunikacyjnym potrzebom uczestników dyskusji. Ponadto uczestnicy zajęć poznają np. znaczenie digitalizacji w nowoczesnych przedsiębiorstwach czy sposoby generowania zysków.
W programie studiów na ścieżce negocjacje i sprzedaż znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: technik niezbędnych do prowadzenia skutecznych negocjacji i rozwiązywania konfliktów; zasad zarządzania projektami biznesowymi; efektywnych strategii budowania zespołu i zarządzania pracą osób zatrudnionych w firmie.
Osoby, które ukończyły studia na negocjacjach i sprzedaży mogą liczyć na podjęcie pracy w roli np.: managera ds. sprzedaży, negocjatora kontraktów handlowych, specjalisty ds. produktu, mediatora, specjalisty ds. digitalizacji procesów sprzedażowych, e-commerce managera, product managera czy specjalisty ds. wizerunku. Ponadto uczelnie w Warszawie umożliwiają studentom rozwinięcie umiejętności niezbędnych do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
Absolwent ścieżki kształcenia negocjacje i sprzedaż może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Negocjacje i sprzedaż to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Studenci zarządzania poznają m.in. strukturę współczesnego rynku gospodarczego, a także analizują częste problemy właścicieli firm. W trakcie zajęć uczestnicy wykorzystują narzędzia i technologie usprawniające modele funkcjonowania przedsiębiorstw – absolwenci tego kierunku mają rozległą wiedzę z zakresu nowoczesnych technik marketingu, sposobów łączenia tradycyjnej gospodarki z nowoczesnymi elementami ekonomii, a także dobierają odpowiednie technologie do działań biznesowych.
Absolwenci zarządzania wyróżniają się uniwersalnymi zdolnościami oraz wiedzą. Dzięki tak kompleksowemu przygotowani osoby, które ukończyły zarządzanie, mogą aplikować na różnorodne stanowiska, które związane są m.in. z koordynowaniem pracy zespołu, zarządzaniem przedsiębiorstwem czy prowadzeniem działań doradczych. Ponadto absolwenci tego kierunku mogą samodzielnie rozpocząć własną działalność gospodarczą – zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie