Zarządzanie jest procesem, którego istotną część stanowi marketing. Jest to również interdyscyplinarna propozycja kształcenia, stworzona dla osób chcących pogłębić swoją wiedzę o działaniach marketingowych, sprzedażowych i zarządczych. Absolwentom marketingu nie będą obce również zagadnienia psychologiczne oraz socjologiczne.
Szczególny nacisk podczas procesu kształcenia zostanie położony na najnowsze technologie, powszechnie wykorzystywane w marketingu i zarządzaniu. Jako przyszły absolwent poznasz zasady kreowania wizerunku firm, zrozumiesz najważniejsze techniki reklamowe i zarządcze, a ponadto zapoznasz się z innowacyjnością oraz designem w marketingu. Wszystko po to, abyś stał się cenionym pracownikiem dzisiejszego rynku pracy.
Gdzie będziesz pracował po ukończeniu marketingu? Zatrudnienia poszukasz w niemal wszystkich istniejących przedsiębiorstwach i korporacjach, jednostkach doradczych, wybranych jednostkach administracyjnych, a najbardziej przedsiębiorczy rozważą założenie własnej działalności gospodarczej.
Specjalności na kierunku management