Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
29.07.2025
Kierunki studiów we Wrocławiu to zestaw niezliczonych propozycji kształcenia, wśród których odnaleźć można Marketing i sprzedaż. To kierunek prowadzony w ramach studiów pierwszego i drugiego stopnia, odkrywający wszystkie tajniki działania mających pomóc w osiągnięciu sukcesu na rynku. Studia w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu pozwalają poznać najnowsze trendy zarządzania, zasady budowania marki, zasady tworzenia ciekawych treści, a to wszystko pod okiem doświadczonych specjalistów.
Studia na kierunku marketing i sprzedaż w UNIWERSYTET DOLNOŚLĄSKI DSW WROCŁAW | |
---|---|
Forma studiów | stacjonarne, niestacjonarne |
Poziom studiów | studia I i II stopnia |
Czas trwania | 3 lata (studia I stopnia), 1,5 roku (studia II stopnia) |
Ważne terminy | Harmonogram rekrutacji > |
Studia I stopnia
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Studia II stopnia
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Kształcenie na kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu umożliwia pozyskanie wiedzy na temat nowoczesnych narzędzi marketingowych. Studenci zaznajamiają się między innymi z: zasadami budowania strategii marketingowych, technikami sprzedaży bezpośredniej i internetowej, nowoczesnymi technologiami wykorzystywanymi w marketingu i sprzedaży, zasadami zarządzania projektami. Ponadto poznają programy monitorujące działania w Internecie, systemy zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, zasady zarządzania ceną i dystrybucją czy też tajniki identyfikacji wizualnej.
Studenci kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu poruszają się po licznych zagadnieniach. Uczestniczą w grach strategicznych oraz symulacjach sytuacji rynkowych, jak również w spotkaniach z ekspertami z branży marketingu i sprzedaży. Realizują bogaty program nauczania, w którym odnaleźć można między innymi takie przedmioty jak:
Studenci Marketingu i sprzedaży otrzymują zestaw specjalności, spośród którego mogą wybrać te, najlepiej pasujące do ich zainteresowań oraz planów na przyszłość. Zestaw ten tworzą: Content marketing z elementami AI, E-marketing, Strategie i techniki sprzedażowe, Zarządzanie sprzedażą i e-commerce (na I stopniu), Analityka internetowa z elementami AI, Digital marketing, Marketing w cyfrowej transformacji z elementami AI (na II stopniu). Dzięki nim mogą poszerzyć swoją wiedzę o wiadomości dotyczące między innymi: tworzenia treści foto i wideo do mediów społecznościowych, projektowania skutecznych kampanii reklamowych, technik pozyskiwania klienta indywidualnego i biznesowego, zarządzania zespołem sprzedażowym, projektowania strategii marek i ich promowania w Internecie.
Marketing i sprzedaż to kierunek dostarczający szerokiej wiedzy, ale studenci rozwijają także jasno określone umiejętności. O jakie umiejętności chodzi? Między innymi w zakresie: zarządzania projektami, tworzenia kreatywnych treści dla różnych mediów, projektowania produktów i usług do konkretnych kanałów i odbiorców, obsługi programów i aplikacji wspierających sprzedaż, tworzenia planów sprzedażowych, projektowania platform e-commerce.
Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki i otrzymaniu dyplomu? Absolwenci kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu wyróżniają się konkretną wiedzą oraz jasno określonymi umiejętnościami. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach: eksploracji danych biznesowych, zarządzania agencją marketingową, współczesnych technik sprzedażowych, projektowania serwisów internetowych, optymalizacji konwersji. Z pozyskanym wykształceniem mogą znaleźć zatrudnienie między innymi jako: copywriterzy, redaktorzy treści online, specjaliści do spraw marketingu, analitycy internetowi, specjaliści do spraw sprzedaży internetowej, specjaliści do spraw public relations, menedżerowie do spraw sprzedaży.
Studia we Wrocławiu to bardzo pojemne zagadnienie. W olbrzymiej przestrzeni propozycji kształcenia odnaleźć można Marketing i sprzedaż, czyli kierunek oferowany przez omawianą uczelnię. Czy warto w niej studiować? Jakie ma Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu opinie? Szymon, student Marketingu i sprzedaży mówi:
„Marketing i sprzedaż to kierunek, którego program dostosowany jest do potrzeb współczesnego rynku, a zatem daje gwarancję na to, że zdobywamy wiedzę aktualną, którą faktycznie wykorzystamy. Kierunek ten pokazuje, że Uniwersytet Dolnośląski DSW jest nowoczesną uczelnią, która kształci w dziedzinach, na które rośnie zapotrzebowanie.”
Absolwent kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:
Absolwent kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu znajdzie zatrudnienie między innymi jako:
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu