Praca Employee Lifecycle Specialist Warszawa, mazowieckie

Praca Employee Lifecycle Specialist Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Employee Lifecycle Specialist

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. 102963

Opis stanowiska

Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements.

What will you do? 

  • Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems & handling of non-standard requests
  • Preparation of contractual agreements and letters in accordance with established templates & modification of the templates if needed;
  • Addressing all employee data related queries, updating employee data accordingly (bank details updates, personal data updates, etc.), if needed, creation of new standards for new requests;
  • Providing standard and complex administrative services;
  • Performing necessary data quality controls & filing of the supporting documents;
  • Providing standard and complex reports upon request;
  • Identification of opportunities to standardize and improve in-scope processes

Wymagania

  • University degree (Bachelor or Master)
  • 1-2 years experience in a multinational organization in a similar role, preferrably with hands on SAP HR experience and experience in an administrative role
  • Fluent in written and spoken English; Spanish or French will be an asset
  • Team work, proactivity, intercultural sensibility, flexibility
  • Attention to details and openness
  • Knowledge of HR processes
  • Knowledge of HR data maintenance systems
  • Knowledge of SAP and Experience in Service Now would be an advantage

Informacje dodatkowe

After applying, if selected, please anticipate the following within 1-3 weeks of the job posting closure: Phone screening with Talent Advisor > Assessment tests > Interviews > Offer. Each step is eliminatory and may vary by role type.

At JTI, we strive to create a diverse and inclusive work environment. As an equal-opportunity employer, we welcome applicants from all backgrounds. If you need any specific support, alternative formats, or have other access requirements, please let us know.

Komentarze (0)