Praca Trade Marketing Coordinator in digital channel Warszawa, mazowieckie

Praca Trade Marketing Coordinator in digital channel Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Trade Marketing Coordinator in digital channel

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Nr ref. 102884

Opis stanowiska

Position: In this position, you will coordinate the process of content creation, loyalty and activation actions and reflects sales cycles in digital form on the platform, build a positive image of the digital B2B platform inside and outside the company. This includes:

  • Coordinating user activations supporting commercial projects within sales cycles
  • Managing processes related to user segmentation and marketing campaigns
  • Achieving KPIs for the B2B platform, aligning with the planned budget and sales cycles
  • Analyzing marketing data to prepare strategic recommendations
  • Coordinating the work of digital and creative agencies
  • Working with local suppliers, internal departments, and global teams on implementing new functionalities

Wymagania

  • Minimum 2 years of experience in sales, trade marketing, merchandising, or marketing
  • University degree, preferably in marketing, economics, e-commerce, management, or related fields
  • Selling skills, assertive communication and proactivity
  • Ability to analyze data and draw conclusions
  • Excellent knowledge of MS Excel, MS PowerPoint and familiarity with Google tools
  • Knowledge of marketing automation and CMS systems will be an advantage

Oferujemy

  • Replacement (temporary) employment contract
  • Outstanding benefit package and wellbeing activities
  • Hybrid model of work (50/50, Fabryka Norblina - Warsaw)
  • Professional training support during the onboarding period
  • Support in achieving sales targets: we provide work with brands recognized in Poland and worldwide, modern marketing materials, and sales programs
  • Working among people who enjoy collaborating and communicating open

Informacje dodatkowe

  • After applying, if selected, please anticipate the following within 1-3 weeks of the job posting closure: Phone screening with Talent Advisor > Assessment tests > Interviews > Offer. Each step is eliminatory and may vary by role type.
  • At JTI, we strive to create a diverse and inclusive work environment. As an equal-opportunity employer, we welcome applicants from all backgrounds. If you need any specific support, alternative formats, or have other access requirements, please let us know.

Komentarze (0)