Praca Legal Associate Warszawa, mazowieckie

Praca Legal Associate Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Legal Associate

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Main Areas of Responsibility:

  • Contract administration - receipt of template-based contracts populated by the participants of the Worldwide Duty Free market, validation of contract data, obtaining internal approvals (CFO, legal, business), initiating and monitoring e-signatures, filing final contracts.
  • Legal fees administration - maintaining the budget, opening POs/PRs, scanning invoices, validating external spent invoices with legal counsels, processing invoices for payment, managing vendors.
  • Legal trainings - tracking attendance to legal trainings for the WWDF market.
  • Other - Accept to conduct and complete other projects and activities not listed above, after being defined and agreed with line manager, in accordance with his/hers skills, technical knowledge and  level of development.

Wymagania

  • At least 4th or 5th year law student or law graduate, however BAs in business or social sciences will also be considered.
  • Minimum 2 – 3 years in business operational environment.
  • Fluent English, any of the following languages will be an advantage: Greek, Romanian, Croatian, German or Russian.
  • Computer literate, process management, time management, interpersonal skill, relationship building, knowledge and experience business operations and business law.
  • Knowledge and capability to use Microsoft Office

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions 
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)