Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie niestacjonarnej lub online.
Copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy to studia podyplomowe w Szczecinie, które dedykowane są osobom z wyższym wykształceniem, pragnącym wykonywać zawód copywritera i podnieść swoje umiejętności pisania tekstów czy przekazywania treści reklamowych.
Studia pozwalają słuchaczom zdobyć informacje na temat tego, w jaki sposób wpływać na otaczający nas świat za pomocą klawiatury, a dodatkowo zarabiać przy tym pieniądze. W trakcie zajęć online studenci mają możliwość spotkania się z wykładowcami i uczestnikami z innych miast.
Studia w Szczecinie na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy nie wymagają od kandydatów specjalistycznych umiejętności czy wiedzy. Od kandydatów oczekuje się ukończenia studiów I lub II stopnia. Studia wiążą się z dodatkowymi opłatami – np. czesne i wpisowe. Liczba miejsc w grupie jest z góry określona.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU COPYWRITING – JAKO NARZĘDZIE SPRZEDAŻY I REKLAMY?
Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy, pozwalają słuchaczom zdobyć kompleksowe przygotowanie w ramach tworzenia interesujących i angażujących tekstów, zachowując przy tym zasady gramatyki, interpunkcji, stylistyki czy ortografii.
Słuchacze mają także okazję poznania narzędzi stosowanych w codziennej pracy copywritera. Dowiedzą się także więcej na temat specyfiki tego zawodu. Program kształcenia zakłada także realizowanie zajęć, dzięki którym studenci uczą się reklamować, sprzedawać i komunikować z klientem.
Kształcenie zostało podzielone na kilka modułów tematycznych, które umożliwiają studentom uzyskanie wszechstronnej wiedzy oraz przygotowania zawodowego. Plan zajęć zakłada takie przedmioty, jak np.:
Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Absolwenci zyskują praktyczne przygotowanie do przygotowywania efektywnych, angażujących i ciekawych treści. Teoretyczne zajęcia pozwalają im zrozumieć zasady copywritingu, a przez zajęcia praktyczne uczą się, jak tworzyć teksty, aby osiągać sukces.
Efektem kształcenia jest m.in.:
Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy, trwają 1 rok (studia podyplomowe).
Absolwenci dzięki zdobytym umiejętnościom i wiedzy, są przygotowani do pracy w agencjach marketingowych, reklamowych i artystycznych. Alternatywę stanowi znalezienie zatrudnienia w instytucjach kultury czy środkach masowego przekazu.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy
Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy dają więc wiele możliwości zatrudnienia, które są zgodne z profilem kształcenia.