Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe w Szczecinie

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe w Szczecinie

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe w Szczecinie
Dodaj do ulubionych

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe w Szczecinie

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie niestacjonarnej lub online. 

Copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy to studia podyplomowe w Szczecinie, które dedykowane są osobom z wyższym wykształceniem, pragnącym wykonywać zawód copywritera i podnieść swoje umiejętności pisania tekstów czy przekazywania treści reklamowych.

Studia pozwalają słuchaczom zdobyć informacje na temat tego, w jaki sposób wpływać na otaczający nas świat za pomocą klawiatury, a dodatkowo zarabiać przy tym pieniądze. W trakcie zajęć online studenci mają możliwość spotkania się z wykładowcami i uczestnikami z innych miast.

JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

Studia w Szczecinie na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy nie wymagają od kandydatów specjalistycznych umiejętności czy wiedzy. Od kandydatów oczekuje się ukończenia studiów I lub II stopnia. Studia wiążą się z dodatkowymi opłatami – np. czesne i wpisowe. Liczba miejsc w grupie jest z góry określona.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU COPYWRITING – JAKO NARZĘDZIE SPRZEDAŻY I REKLAMY?

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy, pozwalają słuchaczom zdobyć kompleksowe przygotowanie w ramach tworzenia interesujących i angażujących tekstów, zachowując przy tym zasady gramatyki, interpunkcji, stylistyki czy ortografii.

Słuchacze mają także okazję poznania narzędzi stosowanych w codziennej pracy copywritera. Dowiedzą się także więcej na temat specyfiki tego zawodu. Program kształcenia zakłada także realizowanie zajęć, dzięki którym studenci uczą się reklamować, sprzedawać i komunikować z klientem.

Kształcenie zostało podzielone na kilka modułów tematycznych, które umożliwiają studentom uzyskanie wszechstronnej wiedzy oraz przygotowania zawodowego. Plan zajęć zakłada takie przedmioty, jak np.:

  • Podstawy pracy copywritera,
  • WEB copywriting,
  • Optymalizacja płatnych kampanii,
  • SEO copywriting,
  • E-marketing & sprzedaż,
  • Content copywriting,
  • Krótkie treści,
  • Sales copywriting,
  • PR copywriting.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy możemy podzielić na:

1. Typ

2. Tryb:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Absolwenci zyskują praktyczne przygotowanie do przygotowywania efektywnych, angażujących i ciekawych treści. Teoretyczne zajęcia pozwalają im zrozumieć zasady copywritingu, a przez zajęcia praktyczne uczą się, jak tworzyć teksty, aby osiągać sukces.

Efektem kształcenia jest m.in.:

  • dowiedzenie się, jak wygląda praca copywritera od wewnątrz,
  • zdobycie potrzebnych umiejętności do określania grup docelowych,
  • poznanie schematu podejmowania decyzji,
  • odkrycie, że reklama zaspokaja lub generuje potrzeby klienta,
  • dowiedzenie się, jak wykorzystać tekst do tego, aby skutecznie reklamować, sprzedawać i komunikować,
  • zrozumienie różnic między tekstami reklamowymi, sprzedażowymi i wizerunkowymi,
  • nauczenie się, jak właściwie redagować i odbierać treści,
  • poznanie tajników prowadzenia kampanii Google Ads i Facebook Ads,
  • zdobycie wiedzy i doświadczenia w pisaniu pod kątem SEO, artykułów blogowych, postów na social media,
  • nauczenie się, jak działają portale społecznościowe i jak osiągnąć na nich sukces.

 

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU COPYWRITING – JAKO NARZĘDZIE SPRZEDAŻY I REKLAMY?

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy, trwają 1 rok (studia podyplomowe).

 

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU COPYWRITING – JAKO NARZĘDZIE SPRZEDAŻY I REKLAMY

Absolwenci dzięki zdobytym umiejętnościom i wiedzy, są przygotowani do pracy w agencjach marketingowych, reklamowych i artystycznych. Alternatywę stanowi znalezienie zatrudnienia w instytucjach kultury czy środkach masowego przekazu.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy

  • firmy szkoleniowe zajmujące się organizowaniem eventów,
  • agencje reklamowe,
  • agencje marketingowe,
  • agencje artystyczne.

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy dają więc wiele możliwości zatrudnienia, które są zgodne z profilem kształcenia.

Komentarze (0)