Studia na kierunku mikrobiznes realizowane są w formie stacjonarnej oraz niestacjonarnej. W ramach kształcenia stacjonarnego zajęcia odbywają się w dni powszednie, a niestacjonarnego – w weekendy zjazdowe.
Przedmioty prowadzą cenieni wykładowcy oraz praktycy biznesowi, którzy dzielą się ze studentami swoim doświadczeniem praktycznym. Są wśród nich właściciele mikro oraz małych firm, założyciele start-upów czy trenerzy biznesu.
W ramach kształcenia słuchacze biorą udział w wielu grach biznesowych, dzięki którym mogą sprawdzić swoją wiedzę w praktyce. Dodatkowo słuchacze mają do wyboru jedną spośród dostępnych specjalności kształcenia. W ofercie studiów znajdują się ścieżki kształcenia obejmujące tematykę budowania marki osobistej w Internecie, freenlancera w e-commerce oraz start-up menedżera.
Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku mikrobiznes możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
-
studia stacjonarne,
-
studia niestacjonarne.
Zdobywana wiedza i umiejętności
Uczelnie we Wrocławiu na kierunku mikrobiznes kształcą absolwentów, którzy potrafią obsługiwać zaawansowane oprogramowanie graficzne Adobe, a także narzędzia pracy w środowisku online. Wyróżniają się także znajomością narzędzi statystycznych.
Po ukończeniu kształcenia studenci znają podstawowe zasady rachunkowości oraz prowadzenia dokumentacji finansowej w firmie. Mają rozbudowaną wiedzę z zakresu metod negocjacji, które wykorzystają w kontaktach z przyszłymi partnerami biznesowymi.
Dodatkowo w zależności od wybranej specjalności absolwent wie, jak efektywnie budować markę osobistą, sieć kontaktów biznesowych. Zna zasady autoprezentacji oraz wystąpień publicznych, tworzenia treści na potrzeby Internetu.
Potrafi wykorzystywać narzędzia do analityki oraz monitorowania Internetu. Wie, jak pracować z narzędziami Google, zarządzać doświadczeniami użytkowników czy projektować strony internetowe od podstaw.
Potrafi pozyskać nowych klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Tworzy content marketing oraz optymalizuje działania i zawartości witryn w internecie. Wyróżnia go również znajomość innowacyjnych metod promocji firmy w Internecie.
Wie, jak efektywnie zaprojektować identyfikację wizualną firmy oraz zarządzać ryzykiem w przedsiębiorstwie, a także optymalizować jego czynniki.