Marketing i zarządzanie sprzedażą

Marketing i zarządzanie sprzedażą

Marketing i zarządzanie sprzedażą

Studia w Warszawie

marketing i zarządzanie sprzedażą

Odkryj studia marketing i zarządzanie sprzedażą w Warszawie i sprawdź, gdzie możesz studiować

 

Marketing i zarządzanie sprzedażą studia Warszawa - specjalność / ścieżka kształcenia

Ścieżka marketing i zarządzanie sprzedażą skierowana jest do osób, które zainteresowane są np.: marketingiem internetowym i mobilnym; powszechnie stosowanymi metodami i technikami sprzedaży; sposobami promocji sprzedaży; komunikacją w mediach i social mediach; strategiami marketingowymi współczesnych przedsiębiorstw.

Absolwenci marketingu i zarządzania sprzedażą mogą szukać zatrudnienia np. w: działach marketingu przedsiębiorstw; korporacjach; agencjach reklamowych; instytucjach badawczych; firmach odpowiedzialnych za produkcję, usługi i sprzedaż. Osoby, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, mogą również prowadzić własną działalność gospodarczą.

 

Zobacz, na jakich uczelniach w Warszawie jest specjalność / ścieżka kształcenia Marketing i zarządzanie sprzedażą

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Program studiów i przedmioty

Studenci marketingu i zarządzania sprzedażą w trakcie nauki poznają m.in.: powszechne zachowania rynkowe konsumentów; rolę marketingu usług i handlu w biznesie; specyfikę reklamy internetowej; sposoby planowania kampanii reklamowych i akcji promocyjnych; zasady i narzędzia analizy rynku w różnorodnych aspektach; strategie marketingowe; psychospołeczne cechy reklamy; efektywne techniki komunikacyjne stosowane w marketingu i sprzedaży.

W programie ścieżki kształcenia znajdują się przedmioty poświęcone np.: metodologii badań marketingowych; sposobom tworzenia wartości produktu na podstawie indywidualnych potrzeb i możliwości klienta; potrzebom rynku docelowego; specyfice poszczególnych segmentów rynku; metodom ustalania taktycznych celów sprzedażowych; technikom tworzenia i monitorowania realizacji bieżącego planu działań; rodzajom zasobów niezbędnych do wsparcia sprzedaży.

W programie studiów na ścieżce marketing i zarządzanie sprzedażą znajdziesz takie przedmioty, jak np.:

  • Marketing internetowy i mobilny
  • Promocja sprzedaży
  • Planowanie marketingowe
  • Strategie marketingowe w usługach
  • Merchandsing
  • Marketing internetowy i mobilny
  • Metody i techniki sprzedaży

 

Praca po studiach

Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: zastosowania nowoczesnej technologii w marketingu i sprzedaży; charakterystyki współczesnego rynku; zasad planowania strategii marketingowej.

Marketing i zarządzanie sprzedażą pozwala studentom nabyć kompetencje, które niezbędne są do podjęcia pracy związanej np. z szeroko pojętą działalnością marketingową przedsiębiorstwa lub organizacji. Ponadto osoby te mogą liczyć na zatrudnienie m.in. w instytucjach państwowych, agencjach reklamowych czy jednostkach odpowiedzialnych za komunikację w biznesie.

Absolwent marketingu i zarządzania sprzedażą może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:

  • przedsiębiorstwa, korporacje
  • ośrodki badawcze
  • instytucje międzynarodowe
  • urzędy, biura doradcze
  • jednostki administracji rządowej i samorządowej
  • własna działalność gospodarcza

 

Na jakim kierunku

Marketing i zarządzanie sprzedażą to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.

 

Zarządzanie studia w Warszawie

Absolwenci zarządzania bez problemu rozpoznają potrzeby i oczekiwania klientów i dostosowują do nich działania marketingowe. Studenci tego kierunku m.in. opracowują strategie personale, a także szkolą się w zakresie motywowania zespołu kadrowego. Uczestnicy zajęć poznają tajniki związane m.in. ze statystyką, rachunkowością oraz psychologią sprzedaży. Studenci uczą się prowadzenia przedsiębiorstwa handlowego we współpracy z zagranicą oraz poznają zasady dystrybucji i sprzedaży.

Absolwenci zarządzania przygotowani są do prowadzenia działalności gospodarczej – specjaliści tej dziedziny zostają wyposażeni w kompetencje niezbędne do prawidłowego założenia firmy oraz wypromowania marki produktu. Ponadto studenci tego kierunku szkoleni są w zakresie m.in. koordynowania pracy zespołu, zarządzania projektami i finansami podmiotu gospodarczego czy prowadzenia działań doradczych.

Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie

 

Zobacz także:

rekrutacja na studia

rekrutacja na studia w Warszawie

kierunki studiów w Warszawie

 

Komentarze (0)