Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Kandydaci na studia w Uniwersytecie Łódzkim w roku akademickim 2025/2026 mają do wyboru 7 kierunków studiów w ramach studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych. Rekrutacja 2025/2026 na studia stacjonarne I stopnia na AMUZ będzie przeprowadzona przeprowadzona za pośrednictwem egzaminów wstępnych, które odbędą się w czerwcu 2025 r.
Najpopularniejsze kierunki studiów w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego w roku akademickim 2023/2024 na studiach stacjonarnych pierwszego stopnia i jednolitych studiach magisterskich według liczby kandydatów na jedno miejsce to: Wokalistyka, specjalizacja: śpiew solowy (4,23), Jazz i muzyka estradowa (3,89), Kompozycja i teoria muzyki, specjalizacja: kompozycja (3,4), Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej, specjalizacja: animacja i edukacja muzyczna (2,67) oraz Instrumentalistyka (2,49).
*Najpopularniejsze kierunki studiów 2023/2024 na studiach stacjonarnych pierwszego stopnia i jednolitych studiach magisterskich według ogólnej liczby zgłoszeń kandydatów
Akademia Muzyczna - kierunki studiów 2023/2024
Dowiedz się więcej: amuz.wroc.pl
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego to wrocławska wyższa szkoła artystyczna, która zajmuje znaczące miejsce w środowisku akademickim i muzycznym. Akademia jest ośrodkiem naukowym, który prowadzi badania nad rozmaitymi aspektami kultury muzycznej Śląska. Prowadzone są liczne konferencje z kształcenia słuchu, teorii muzyki oraz z wykonawstwa muzyki wokalnej.
W ofercie edukacyjnej uczelni znajduje się siedem kierunków studiów na czterech wydziałach, a ponadto studenci mają okazję uczestniczyć w częstych koncertach symfonicznych lub kameralnych, a także koncertach chóralnych, jazzowych i spektaklach operowych.
Absolwenci stają się profesjonalnymi artystami, którzy podejmują wymarzoną pracę w zespołach chóralnych i kameralnych, prowadząc badania nad rozwojem twórczości muzyki, nauczając młodzież w szkołach oraz prowadząc zabiegi terapeutyczne poprzez muzykę.
Zwiń
Specjalności | Poziom studiów | Forma studiów | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Akordeon
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Altówka
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Altówka barokowa
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Animacja i edukacja muzyczna
ścieżka kształcenia |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Animacja kultury z edukacją muzyczną i produkcją wydarzeń artystycznych
ścieżka kształcenia |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dyrygentura chóralna
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Edukacja muzyczna z prowadzeniem zespołów
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Edukacja muzyczna z prowadzeniem zespołów i nauczaniem przedmiotów ogólnomuzycznych w szkołach muzycznych i stopnia
ścieżka kształcenia |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eufonium
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fagot
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Flauto traverso
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Flet
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Flet podłużny
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Flet poprzeczny
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fortepian
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fortepian
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gitara
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gitara
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gitara basowa
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Harfa
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Instrumenty perkusyjne
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Klarnet
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Klarnet
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Klawesyn
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompozycja
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompozycja i aranżacja
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontrabas
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontrabas
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lutnia
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzykoterapia
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Obój
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Obój barokowy
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Organy
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Organy hammonda
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Perkusja
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pieśniarsko-oratoryjny
ścieżka kształcenia |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Puzon
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Puzon
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Róg
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Saksofon
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Saksofon
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Skrzypce
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Skrzypce barokowe
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Śpiew historyczny
ścieżka kształcenia |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Śpiew solowy
ścieżka kształcenia |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teoria muzyki
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Trąbka
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Trąbka
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tuba
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Viola da gamba
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wiolonczela
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wiolonczela barokowa
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wokalistyka
ścieżka kształcenia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wokalno-aktorski
ścieżka kształcenia |
II stopnia |
stacjonarne |
Trwa ładowanie wyników, proszę czekać
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu