GRY KOMPUTEROWE I RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
ZWIŃ
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
WZORNICTWO⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) (II) czas trwania: 3,5 roku • 2 lata
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
KIERUNEK: Wzornictwo
Specjalności:
- Projektowanie mody
Umożliwiamy zdobycie, cenionych na rynku pracy, praktycznych umiejętności projektowania przedmiotów, mody i graficznych elementów komunikacji wizualnej. Kształcimy umiejętności tworzenia zarówno estetycznej strony projektu, jak i rozwiązywania problemów funkcjonalnych czy konstrukcyjnych. Na specjalności projektowanie mody Studentki i Studenci uczą się projektowania ubioru, projektowania obuwia i akcesoriów, projektowania tkaniny, projektowania biżuterii oraz technik krawieckich, obuwniczych , złotniczych, technik druku na tkaninie a także fotografii mody, postprodukcji i rysunku żurnalowego.
Od pierwszego semestru aż do dyplomu studentki i studenci poznają najnowsze programy w trakcie zajęć z komputerowego wspomagania projektowania. Poznają także technologie produkcji projektowanych przez siebie produktów, ubiorów czy publikacji, wykonując je samodzielnie w specjalistycznych laboratoriach.Programy studiów uzupełniają zajęcia z metodologii projektowania, design managementu, kompozycji, psychofizjologii widzenia, antroposfery oraz historii sztuki i designu.
- Projektowanie produktu
Projektowanie produktu to systemowe projektowanie produktu, projektowanie konceptualne, projektowanie multisensoryczne, projektowanie multidyscyplinarne, modelowanie i prototypowanie, ergonomia, rysunek koncepcyjny i techniczny oraz fotografia produktu.
Od pierwszego semestru aż do dyplomu osoby studiujące tę specjalność poznają najnowsze programy w trakcie zajęć z komputerowego wspomagania projektowania i poznają technologie produkcji przygotowanych przez siebie projektów, wykonując je samemu w specjalistycznych laboratoriach obróbki drewna, metalu, tworzyw sztucznych i ceramiki.
- Komunikacja wizualna
Umożliwiamy zdobycie, cenionych na rynku pracy, praktycznych umiejętności projektowania przedmiotów, mody i graficznych elementów komunikacji wizualnej. Kształcimy umiejętności tworzenia zarówno estetycznej strony projektu, jak i rozwiązywania problemów funkcjonalnych czy konstrukcyjnych.
Na specjalności Komunikacja Wizualna studentki i studenci uczą się projektowania wydawnictw, publikacji multimedialnych, brandingu (tworzenia marek) i identyfikacji wizualnej, projektowania opakowań, liternictwa i typografii, fotografii reklamowej i wydawniczej, projektowanie stron WWW, interfejsów i aplikacji mobilnych oraz animacji komputerowej i modelowania 3D. Od pierwszego semestru aż do dyplomu studentki i studenci poznają najnowsze programy w trakcie zajęć z komputerowego wspomagania projektowania. Poznają także technologie produkcji projektowanych przez siebie produktów, ubiorów czy publikacji, wykonując je samodzielnie w specjalistycznych laboratoriach.
- Gry komputerowe i rzeczywistość wirtualna
Umożliwiamy zdobycie, cenionych na rynku pracy, praktycznych umiejętności projektowania przedmiotów, mody i graficznych elementów komunikacji wizualnej. Kształcimy umiejętności tworzenia zarówno estetycznej strony projektu, jak i rozwiązywania problemów funkcjonalnych czy konstrukcyjnych.
Uczelnia umożliwia zdobywanie praktycznej oraz teoretycznej wiedzy z zakresu projektowania gier komputerowych, rzeczywistości wirtualnej, a także aplikacji mobilnych i webowych. Wyspecjalizowana kadra złożona z praktyków oraz szeroki wachlarz oferowanych pracowni, pozwoli studentom na obranie dowolnej ścieżki kariery w branży gier komputerowych – zarówno w charakterze projektantów, grafików i animatorów gotowych do podjęcia pracy w największych studiach, jak i niezależnych twórców gier, którzy samodzielnie pracują nad własnymi tytułami.
Zajęcia są uzupełniane tzw. Game Jamami, organizowanymi w ramach plenerów oraz praktykami u lokalnych przedstawicieli branżowych. Poszerzanie wiedzy zdobywanej w ramach studiów, umożliwia również Pryzmat – koło naukowe poświęcone grom komputerowym, odnoszące sukcesy na arenie międzynarodowej i biorące udział w wystawach na całym świecie.
UWAGA! Na II stopniu można wybierać spośród pracowni wszystkich specjalności!
ZWIŃ
Wymagania rekrutacyjneSpecjalności
Studia I stopnia stacjonarne
STUDIA I STOPNIA
W procesie rekrutacji na studia I stopnia na kierunku Wzornictwo brane są pod uwagę wyniki egzaminów wstępnych.Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
STUDIA II STOPNIA
I etap: przesłanie portfolio i listu motywacyjnegoII etap: rozmowa kwalifikacyjna oraz autoprezentacjaInformacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Akademia Sztuki w Szczecinie