Emarketing & social media

Emarketing & social media

Emarketing & social media

Studia w Warszawie

emarketing & social media

Odkryj studia emarketing & social media w Warszawie i sprawdź, gdzie możesz studiować 

Emarketing & social media studia Warszawa - specjalność / ścieżka kształcenia

Emarketing i social media to jedne z tych studiów, które najlepiej odpowiadają na wyzwania współczesnego świata. Doskonale wiedzą o tym ci, którzy aktywnie śledzą wszelkie portale społecznościowe. To bowiem one w dużej mierze odpowiadają za efekty współczesnych reklam, ponieważ dzięki temu można dotrzeć do znacznego grona odbiorców. Emarketing i social media wyposaży cię w niezbędną wiedzę z zarządzania i prowadzenia kampanii marketingowych. Twoje umiejętności nabiorą także wszechstronnego wymiaru.

Będzie można zaliczyć do nich przykładowo: aktywne wykorzystywanie narzędzi public relations, tworzenie strategii marketingowych, budowanie cyfrowego doświadczenia marki, wizerunkowych i komunikacyjnych w różnorodnych mediach. Te studia sprawią dodatkowo, że będziesz wiedział, jak wygląda znajomość strategii marketingowej w Internecie. Będziesz wiedział, jak projektować strony internetowe i aplikacje, zarządzać bazami danych oraz utrzymywać trwałe relacje z klientami. Oznacza to, że emarketing i social media mają przede wszystkim praktyczny charakter.

Zobacz, na jakich uczelniach w Warszawie jest specjalność / ścieżka kształcenia Emarketing & social media

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Program studiów i przedmioty

Studenci e-marketingu & social media uczą się m.in.: budowania relacji z konsumentami poprzez zaangażowanie użytkowników social mediów; budowania cyfrowego doświadczenia marki; rozwijania zastosowania nowoczesnych rozwiązań e-marketingu w biznesie i handlu internetowym. W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się przedmioty, które poświęcone są np.: zarządzaniu sytuacją kryzysową w social mediach; zasadom projektowania strategii marketingowych, wizerunkowych i komunikacyjnych w social mediach; podstawom projektowania stron internetowych i aplikacji.

Studia na e-marketingu & social media pozwalają studentom także zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie m.in.: zarządzania bazami danych, przygotowywania analiz marketingowych, kierowania zespołem marketingowym, kreatywnego tworzenia interesującego contentu marketingowego w sieci. Ponadto uczestnicy zajęć rozwijają również swoją znajomość takich dziedzin, jak np.: finanse i rachunkowość, ekonomia, informatyka, psychologia czy komunikacja społeczna.

W programie studiów na e-marketingu & social media znajdziesz takie przedmioty, jak np.:

  • Strategia internetowa w Internecie
  • Projektowanie stron internetowych i aplikacji
  • Zarządzanie bazami danych i relacje z klientami
  • Analiza marketingowa kanałów online
  • Kreowanie marki w Internecie
  • Reklama internetowa ww Internecie
  • Pozycjonowanie marki w Internecie
  • Media społecznościowe
  • eMarketing i sprzedaż online
  • Kampanie reklamowe w Internecie

 

Praca po studiach

Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: narzędzi do monitoringu social mediów; zasad analizy i interpretacji danych marketingowych; skutecznych metod, technik i strategii marketingowych w sieci; specyfiki handlu internetowego.

Kompetencje absolwentów e-marketingu & social media są cenione m.in. na stanowiskach specjalistycznych w systemie zarządzania. Dzięki temu osoby, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, mogą pełnić rolę np. koordynatora mediów społecznościowych, specjalisty ds. mediów społecznościowych, content designera, specjalisty ds. PR i komunikacji czy social media managera.

Absolwent e-marketingu & social media może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:

  • przedsiębiorstwa, korporacje
  • ośrodki badawcze
  • instytucje międzynarodowe
  • urzędy, biura doradcze
  • jednostki administracji rządowej i samorządowej
  • własna działalność gospodarcza

 

Na jakim kierunku

E-marketing & social media to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.

 

Zarządzanie studia w Warszawie

Studenci zarządzania szkolą się w zakresie m.in.: zarządzania zasobami ludzkimi, finansowymi, informacyjnymi lub materialnymi w dowolnej organizacji na rynku krajowym lub międzynarodowym. Kompetencje absolwentów tego kierunku studiów zależy od ukończonej przez nich ścieżki kształcenia, których uczelnie w Warszawie oferują wiele. Dzięki poznaniu różnorodnych aspektów zarządzania, studenci mogą rozwijać się w tym obszarze, który najbardziej ich interesuje.

Interdyscyplinarny charakter zarządzania pozwala osobom, które ukończyły ten kierunek, podjęcie pracy w zakresie np. kierowania zespołem, budowania strategii finansowej firmy, kreowana wizerunku marki, analizowania złożonych baz danych, nawiązywania kontaktów biznesowych czy przeprowadzania badań marketingowych. Absolwenci mogą również samodzielnie prowadzić własną działalność gospodarczą.

Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie

 

Zobacz także:

rekrutacja na studia

rekrutacja na studia w Warszawie

kierunki studiów w Warszawie

 

Komentarze (1)

https://1stplace.pl/ odpowiedz

E marketing to przyszłościowy kierunek, ale najwięcej człowiek nauczy się w praktyce, bo branża jest bardzo rozwojowa.