Studia na kierunku media design i marketing wizerunkowy obejmują różne spotkania z gośćmi, którzy są jednocześnie specjalistami z branży marketingowej czy kreowania wizerunku. Dzięki temu słuchacze mają niepowtarzalną możliwość poznania branży i bycia na bieżąco ze zmieniającymi się trendami.
Słuchacze w ramach kształcenia mają także dostęp do materiałów audiowizualnych. W efekcie mogą ćwiczyć umiejętności przygotowywania contentu. Na uwagę zasługuje też fakt, że uczelnia organizuje liczne wystawy oraz festiwale, w ramach których studenci mogą prezentować swoje fotografie czy nagrania video.
Zajęcia warsztatowe odbywają się w specjalnie przygotowanych w tym celu pracowniach multimedialnych z dostępem do odpowiedniego sprzętu i narzędzi. Dodatkowo w ramach praktyk słuchacze uczestniczą w pracach w instytucjach artystycznych czy edukacyjnych.
W ramach kształcenia student ma do wyboru jedną z dostępnych specjalności, m.in. z zakresu:
-
brandingu i zarządzania marką;
-
grafiki i multimediów;
-
komunikacji wizerunkowej i reklamy;
-
marketingu i social mediów w biznesie;
-
mediów audiowizualnych i wideomarketingu.
Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku media design i marketing wizerunkowy możemy podzielić na:
1. Typ
-
studia I stopnia (licencjackie).
2. Tryb:
-
studia stacjonarne;
-
studia niestacjonarne.
Zdobywana wiedza i umiejętności
Uczelnie we Wrocławiu na kierunku media design i marketing wizerunkowy przygotowują absolwentów do zarządzania kampaniami medialnymi, tworzenia kampanii, organizowania eventów, tworzenia budżetów czy współpracy z mediami.
Absolwent potrafi tworzyć i badać wizerunek, projektować content mediów społecznościowych czy aplikacji mobilnych i reklam. Poza tym dzięki uczestniczeniu w zajęciach i wykładach ma rozwinięte kompetencje badawcze, strategiczne i kreatywne.