Program studiów na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie został zaprojektowany w taki sposób, aby kształcić przyszłych specjalistów z obszaru digital biznesu oraz mediów cyfrowych. Wybierając ten kierunek studiów w Krakowie, studenci będą mogli wybrać jedną z trzech oferowanych specjalności: kreatywność wirtualna – innowacje, aplikacje, design; analityka sieci – big data, SEO, performance marketing; digital biznes – tworzenie, ekonomia, zarządzanie. Bogata oferta kształcenia sprawia, że studenci zyskają szansę na maksymalne dopasowanie planu studiów do swoich zainteresowań.
Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie możemy podzielić na:
1. Typ
-
studia I stopnia (licencjackie)
2. Tryb
-
studia stacjonarne
-
studia niestacjonarne
Zdobywana wiedza i umiejętności
Studia na kierunku digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie pozwalają zdobyć wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych, humanistycznych oraz społecznych. Jeśli zdecydujesz się na wybór tego kierunku, wykształcisz również zdolności z obszaru ekonomii, zarządzania oraz przedsiębiorczości, które z pewnością zaprocentują Ci w Twojej przyszłej pracy zawodowej. Poznasz zasady wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu, a także rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie analityki sieci przy pomocy nowoczesnych narzędzi, takich jak np. big data, SEO, SMM.
Co więcej, dowiesz się więcej na temat nowoczesnych technologii cyfrowych, kreatywności wirtualnej czy funkcjonowania różnego rodzaju mediów. Dodatkowo, pod okiem doświadczonej kadry akademickiej, zapoznasz się z nowoczesnymi metodami badania użytkowania mediów, np. eyetracking i biofeedback, dla celów performance marketing.