Marketing i sprzedaż to kompleksowo opracowany kierunek studiów, który odpowiada na oczekiwania współczesnego rynku pracy. Studenci mają okazję zapoznać się z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi, to znaczy programami, które monitorują działania w Internecie, z systemami zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, jak również z programami do tworzenia grafik.
Zajęcia prowadzone są przez wyspecjalizowane grono pedagogiczne, które ma lub miało do czynienia z obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem, która opiera się na nowych technologiach.
Studenci mają do dyspozycji przystosowanego do zajęć sale wykładowe oraz pracownie komputerowe.
Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku Marketing i sprzedaż możemy podzielić na:
1. Typ
-
Studia I stopnia (licencjackie)
2. Tryb:
Marketing i sprzedaż możesz studiować w ramach pierwszego stopnia. Studia licencjackie trwają trzy lata, czyli sześć semestrów.
Studia niestacjonarne mogą być prowadzone zaocznie, to znaczy, że zajęcia odbywają się w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, lub wieczorowo, gdzie zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku nawet przez cały dzień (mimo umownej nazwy).
Nim zdecydujesz się na studia niestacjonarne, sprawdź, w jakiej formie są one realizowane. Pamiętaj także, że na uczelniach niepublicznych studia niestacjonarne są płatne.
Zdobywana wiedza i umiejętności
Kierunek marketing i sprzedaż w Szczecinie pozwoli Ci zdobyć wszechstronne wykształcenie, które odpowiada na oczekiwania współczesnych pracodawców. Studenci poznają techniki sprzedaży bezpośredniej i internetowej. Mają do czynienia ze specjalistycznymi narzędziami marketingowymi dzięki licznym symulacjom rynkowym, sprzedażowym i reklamowym. Tym samym zdobywają praktyczne umiejętności.
W interdyscyplinarnie konstruowanym programie studiów znajdziesz takie przedmioty jak: podstawy zarządzania, środki i techniki sprzedaży, psychologia marketingu i sprzedaży, zachowania konsumentów, nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży, podstawy finansów, mikroekonomia.
Studenci opanowują umiejętności w zakresie sprzedaży i promocji produktów i usług. Uczą się wdrażania profesjonalnej obsługi handlowej w przedsiębiorstwie. Potrafią ocenić oraz wykorzystać zachowania, emocje oraz postawy klientów.