MARKETING I ZARZĄDZANIE PRODUKTEM

MARKETING I ZARZĄDZANIE PRODUKTEM

Marketing i zarządzanie produktem studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Marketing i zarządzanie produktem to propozycja kształcenia, która skupia się na planowaniu i prowadzeniu działań marketingowych oraz zasadach i metodach kierowania każdym etapem cyklu życia produktu. Oprócz tego, osoby wybierające tę ścieżkę studiowania zdobywają wiedzę z zakresu teorii zarządzania oraz rozwiązywania problemów współczesnych przedsiębiorstw w aspektach organizacyjnym, prawnym, finansowym, psychologicznym i społecznym.

Zawarte w harmonogramie zajęcia poświęcone są między innymi: zarządzaniu strategicznemu, zarządzaniu procesami, badaniom operacyjnym, zachowaniu konsumentów, marketingowi międzynarodowemu. Ponadto, studenci zaznajamiają się z: budowaniem wizerunku marki i produktu, technikami badań preferencji konsumenckich, komercjalizacją produktu oraz zarządzaniem ceną i dystrybucją.

Absolwenci Marketingu i zarządzania produktem wyróżniają się konkretną wiedzą i jasno określonymi umiejętnościami. Przygotowani są do prowadzenia działań marketingowych, przede wszystkim w przedsiębiorstwach.

 

Uczelnie, gdzie MARKETING I ZARZĄDZANIE PRODUKTEM jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Komentarze (0)