Psychologia w biznesie to kompleksowo opracowany kierunek studiów, który umożliwi Ci zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu psychologii i zarządzania. Realizowane zajęcia umożliwią Ci przygotowanie się do pracy w obszarze biznesu.
	Propozycja kształcenia stanowi odpowiedź na zapotrzebowania współczesnego rynku pracy. Możesz rozwijać się w zakresie coachingu i mentoringu, psychologii menedżera, psychologii sytuacji kryzysowych, psychologii zachowań konsumenckich, International business. 
	Oferta specjalizacyjna jest zmienna i zależy od zainteresowań studentów, dlatego warto ją śledzić na stronie internetowej wybranej uczelni.
	 
	Typ i tryb studiów:
	Studia na kierunku Psychologia w biznesie możemy podzielić na:
	1. Typ
	- 
		Studia I stopnia (licencjackie)
 
	 
	2. Tryb:
	- 
		studia stacjonarne
 
	- 
		studia niestacjonarne
 
	 
	Psychologię w biznesie możesz studiować w ramach pierwszego stopnia. Studia licencjackie trwają trzy lata, czyli sześć semestrów.
	Studia stacjonarne to studia dzienne. Odbywają się bezpłatnie od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.
	Studia niestacjonarne mogą być prowadzone zaocznie (zajęcia odbywają się w weekendy od piątku/soboty do niedzieli) lub wieczorowo (zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku nawet przez cały dzień).
	Sprawdź, w jakiej formie realizowane są studia niestacjonarne. Pamiętaj, że na uczelniach niepublicznych tryb stacjonarny i niestacjonarny jest płatny.
	 
	Zdobywana wiedza i umiejętności
	Interdyscyplinarny kierunek psychologia w biznesie ułatwi poznanie rzeczywistości biznesowej dzięki wiedzy z zakresu zarządzania i psychologii. 
	W trakcie realizowanych zajęć nauczysz się projektować działania marketingowe, a także wykorzystywać techniki sprzedaży i wywierania wpływu. Z łatwością przeprowadzisz diagnozę organizacji i jej otoczenia, a także będziesz w stanie zaproponować korzystne zmiany.
	W siatce zajęć znajdziesz takie przedmioty jak: emocje i motywacja, trening umiejętności interpersonalnych, psychologia różnic indywidualnych, psychologia zarządzania organizacją, postępowanie w sytuacji kryzysowej i wiele innych.
	Nauczysz się przygotowywać i przeprowadzać procesy rekrutacyjne. Będziesz umiejętnie wykorzystywać narzędzia motywowania oraz stosować techniki kontroli i oceny pracowników. Zdobędziesz kompetencje sprowadzające się do diagnozy potrzeby zatrudnienia.