Psychologia w biznesie to nowoczesny kierunek studiów, który odpowiada na oczekiwania współczesnego rynku pracy. Propozycja kształcenia tego typu tworzona jest w interdyscyplinarny sposób, co oznacza, że łączy wiedzę psychologiczną z wiedzą obejmującą swoim zainteresowaniem nauki z obszaru zarządzania i ekonomii.
	W trakcie realizowanych zajęć nauczysz się analizować i oceniać zachowania pracowników, identyfikować i rozumieć ich potrzeby, emocje, zdolności. Ma to duży wpływ na budowanie potencjału organizacji.
	Nauczysz się pracować zespołowo, a także rozwiniesz kompetencje kierownicze. Będziesz w stanie zarządzać zespołami oraz wspierać rozwój pracowników i wykorzystywać ich potencjał.
	 
	Typ i tryb studiów:
	Studia na kierunku Psychologia w biznesie możemy podzielić na:
	1. Typ
	- 
		Studia I stopnia (licencjackie)
 
	 
	2. Tryb:
	- 
		studia stacjonarne
 
	- 
		studia niestacjonarne
 
	 
	Studia w zakresie psychologii w biznesie realizowane są w ramach pierwszego stopnia. Są to studia licencjackie, które trwają trzy lata (sześć semestrów).
	Zajęcia na studiach dziennych odbywają się od poniedziałku do piątku. Tryb niestacjonarny może być realizowany zaocznie w weekendy lub wieczorowo (zajęcia odbywają się w tygodniu nawet przez cały dzień). Pamiętaj, żeby sprawdzić, w jaki sposób poszczególne uczelnie prowadzą edukację niestacjonarną w ramach psychologii w biznesie.
	Studia stacjonarne na uczelniach publicznych są bezpłatne, natomiast na uczelniach niepublicznych tryb stacjonarny i niestacjonarny zazwyczaj jest odpłatny.
	 
	Zdobywana wiedza i umiejętności
	Psychologia w biznesie to kompleksowo opracowany kierunek, który umożliwia studentom zdobycie wiedzy i potrzebnych do pracy kompetencji odnoszących się do zarządzania firmą. Opanujesz techniki, które ułatwią efektywne kierowanie pracownikami, umożliwią pracę zespołową, a także rozwiną Twoje umiejętności negocjacyjne. 
	Będziesz miał/a szansę rozwinąć umiejętności sprowadzające się do skutecznego wywierania wpływu oraz przekonywania innych, jak również kompetencje z zakresu praktycznej selekcji i oceny pracowników, rozwiązywania konfliktów i motywowania.
	W siatce zajęć znajdziesz takie przedmioty jak: psychologia komunikacji w działaniu, marketing i badania marketingowe, trening umiejętności interpersonalnych, psychologia rozwoju człowieka w cyklu życia, podstawy technologii informacyjnej i aplikacji biurowych, podstawy zarządzania.
	Studenci mają szansę wyspecjalizować się w psychologii menedżera, psychologii negocjacji i mediacji, rozwoju biznesowym i tym podobne. Ofertę specjalizacyjną warto śledzić na stronach internetowych wybranych uczelni, ponieważ jest ona zmienna.