E- handel i usługi to propozycja kształcenia, którą powinny zainteresować się osoby chcące pozyskać wszechstronną wiedzę z zakresu teorii ekonomii oraz istoty, uwarunkowań i praw procesu gospodarowania oraz zasad gospodarowania zasobami finansowymi, ludzkimi i materialnymi. Szczególny nacisk kładziony jest na poznanie zagadnień dotyczących: e-handlu międzynarodowego, finansowania projektów e-commerce, uwarunkowań e-biznesu czy marketingu usług.
W toku kształcenia studenci zaznajamiają się z metodami ilościowymi wykorzystywanymi w badaniu i prognozowaniu zjawisk społeczno- gospodarczych, metodami analizy ekonomicznej i planowania gospodarczego oraz optymalizacji procesów ekonomicznych, formami i metodami prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Poruszają się po zagadnieniach: koniunktury gospodarczej w e-biznesie, zarządzania usługami, zachowania konsumentów w gospodarce globalnej, komercjalizacji produktu, makroekonomicznych uwarunkowań e-biznesu.
Absolwenci ścieżki kształcenia E-handel i usługi posiadają kwalifikacje realizacji działań na stanowiskach kierowniczych, analitycznych i operacyjnych w przedsiębiorstwach, instytucjach finansowych i jednostkach administracji gospodarczej, jak również do świadczenia usług doradczych i konsultingowych.