Studia podyplomowe na kierunku Komunikacja korporacyjna adresowane są do absolwentów studiów wyższych, którzy chcą zdobyć kompleksową wiedzę z zakresu komunikacji organizacji z jej otoczeniem. Kierunek ten przeznaczony jest również dla pracowników i managerów zajmujących się działem informacji, komunikacji i promocji, agencji PR, a także agencji sponsoringowych.
Celem studiów podyplomowych w Warszawie na kierunku Komunikacja korporacyjna jest profesjonalne przygotowanie słuchaczy do pracy w zawodzie i zapoznanie ich z szerokim obszarem komunikacji. Słuchacze podczas toku kształcenia zdobędą wiedzę dotyczącą przekazywania idei i informacji, a także zostaną przybliżone im zagadnienia takie jak: public relations, komunikacja marki i sponsoring.
Program kształcenia zawiera zajęcia takie jak: media relations, PR w social mediach, badania efektywności oraz Public affairs i lobbing. Zajęcia prowadzą nauczyciele akademiccy Uniwersytetu Warszawskiego z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii.
szczegółowe wymagania na uczelniach