Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Rekrutacja na studia 2025/2026 na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu odbędzie się online. Kandydaci na studia I stopnia oraz jednolite magisterskie mogą dokonać rejestracji w internetowym systemie rekrutacyjnym w terminie od 1 czerwca 2025 r. do 9 lipca 2025 r. Wyniki rekrutacji I tury na studia stacjonarne I stopnia i jednolite na UAM ogłoszone zostaną 18 lipca 2025 r.
W lipcu 2025 r. zostanie uruchomiona druga tura rekrutacji dla kierunków studiów, na których pozostały wolne miejsca.
Dla niektórych kierunków studiów terminy rekrutacji mogą się różnić, szczegółówe informacje znajdziesz na amu.edu.pl/kandydaci
Zasady rekrutacji 2025/2026 na studia w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu znajdziesz tutaj
Uchwałę rekrutacyjną znajdziesz tutaj
Uchwałę możesz pobrać tutaj
Oferta dydaktyczna Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu powiększyła się o 10 nowych kierunków studiów. Na kandydatów czekają: amerykanistyka, language and communication in healthcare, etnolingwistyka, filologia koreańska, hebraistyka, gospodarka przestrzenna i rozwój terytorialny, geologia inżynierska i hydrogeologia, geologia dla inżynierów, filologia portugalska oraz research in cognitive science
Najpopularniejsza okazała się psychologia, gdzie o jedno miejsce ubiegało się ponad 19 osób. Do popularnych kierunków należały także: Filologia koreańska (ponad 12 osób na jedno miejsce) oraz Zarządzanie i prawo w biznesie (prawie 11 osób na miejsce), Fiolologia angielsko- chińska (ponad 9 osób na jedno miejsce), Japonistyka (ponad 9 osób na miejsce) oraz Prawo (ponad 9 osób na miejsce).
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w rekrutacji 2025/2026 oferuje kształcenie na ponad 100 kierunkach studiów w ramach studiów pierwszego (105 kierunków) i drugiego (107 kierunków) stopnia oraz jednolitych magisterskich (5 kierunków), jak również w ramach studiów podyplomowych. Osoby zainteresowane podjęciem nauki na UAM mogą aplikować na 147 kierunków studiów stacjonarnych oraz 37 kierunków studiów niestacjonarnych.
Sprawdź Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu kierunki 2025/2026
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu kierunki studiów - rekrutacja 2025/2026
Dowiedz się więcej: amu.edu.pl/kandydaci
STUDIA STACJONARNE
Studia I stopnia i jednolite magisterskie
|
Etapy rekrutacji dla kandydatów |
Terminy rekrutacji |
|
Elektroniczna rejestracja - I tura |
od 1 czerwca do 9 lipca 2025 |
| Ostatni dzień dokonania opłaty rekrutacyjnej oraz wprowadzenie wyników maturalnych | 9 lipca 2025 |
|
Ogłoszenie wyników - I tura |
18 lipca 2025 |
|
Składanie dokumentów - I tura |
18-21 lipca 2025 |
|
Elektroniczna rejestracja - II tura - w przypadku niewypełenienia limitu miejsc |
lipiec 2025 |
|
Ogłoszenie wyników - II tura |
lipiec 2025 |
|
Składanie dokumentów - II tura |
lipiec 2025 |
*Terminy rekrutacji mogą ulec zmianie.
*Terminy rekrutacji dla poszczególnych kierunków mogą się różnić, dokładne informacje na temat terminów znajdziesz na amu.edu.pl/kandydaci
Dowiedz się więcej
W 2022 roku kandydaci na studia w UAM złożyli ponad 30 tys. aplikacji. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przygotował 16 tys. miejsc na 90 kierunkach studiów (studia stacjonarne I stopnia i jednolite magisterskie).
Najpopularniejsza okazała się psychologia, gdzie o jedno miejsce ubiegało się ponad 17 osób. Do popularnych kierunków należały także: filologia koreańska (16,92 osób na miejsce), zarządzanie i prawo w biznesie (13,83 osób na miejsce), filologia norweska (12,54 osób na miejsce) oraz japonistyka (11,65 osób na miejsce).
Jeśli natomiast weźmiemy pod uwagę liczbę zgłoszeń to najbardziej obleganymi kierunkami były: psychologia (2117), prawo (1584), filologia angielska (1389), zarządzanie i prawo w biznesie (968) oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna (830).
Na I rok studiów w roku akademickim 2021/2022 uniwersytety były jednymi z najchętniej wybieranych szkół wyższych. Średnio na jedno miejsce przypadało 3,8 osób. Na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu kandydaci mieli do wyboru ponad 100 kierunków studiów, z czego najpopularniejsze to m.in. psychologia, prawo, filologia angielska, zarządzanie i prawo w biznesie, informatyka, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, biotechnologia, stosunki międzynarodowe, psychologia oraz kognitywistka.
Studenci przyjęci na I rok studiów w roku akademickim 2021/2022
Rekrutacja na Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu obejmowała ponad 100 kierunków studiów w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym. Na studia I stopnia oraz na jednolite studia magisterskie aplikowało 25273 kandydatów.
Najchętniej wybierane kierunki studiów
Do najpopularniejszych kierunków, wybieranych przez kandydatów, na studiach stacjonarnych I stopnia, a także na studiach jednolitych magisterskich na Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu według ogólnej liczby zgłoszeń kandydatów możemy zaliczyć: psychologię (2077), prawo (1522), filologię angielską (1381), zarządzanie i prawo w biznesie (1010), informatykę (781), dziennikarstwo i komunikację społeczna (775), biotechnologia (542), stosunki międzynarodowe (536), psychologia (528) oraz kognitywistkę(521).
Natomiast biorąc pod uwagę liczbę kandydatów na jedno miejsce, najbardziej obleganymi kierunkami były: filologia koreańska (20,96), psychologia (13,31), zarządzanie i prawo w biznesie (14,43), filologia szwedzka (12,13), japonistyka (10,45), prawo (8,46), lingwistyka stosowana (8,03), informatyka (7,81), filologia duńska (7,79), geodezja i kartografia (7,53).
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu jest jedną z dziesięciu uczelni badawczych w Polsce. Oznacza to, że jego działalność nie ogranicza się wyłącznie do kształcenia studentów, lecz obejmuje również realizację zadań dodatkowych, zorientowanych na rozwój badań naukowych oraz ich umiędzynarodowienie.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu realizuje kształcenie na studiach pierwszego stopnia, drugiego stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich. Ponadto, prowadzi kształcenie na studiach podyplomowych oraz w ramach szkoły doktorskiej.
Atutem i cechą charakterystyczną UAM są skierowane do studentów specjalne programy, pozwalające na wszechstronny rozwój. Do programów tych należą: „Best Student Grant”, który aktywizuje studentów I lub II roku studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, „Study@research”, który skierowany jest do studentów I roku studiów drugiego stopnia lub IV roku jednolitych studiów magisterskich, a także „Szkoła orłów”, mający na celu wsparcie stworzenia ścieżki kształcenia dla wybitnie uzdolnionych studentów l roku studiów oraz laureatów olimpiad przedmiotowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.
Oferta dydaktyczna Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu jest bardzo bogata. Kształcenie realizują następujące wydziały: Wydział Anglistyki, Wydział Antropologii i Kulturoznawstwa, Wydział Archeologii, Wydział Biologii, Wydział Chemii, Wydział Filologii polskiej i klasycznej, Wydział Filozoficzny, Wydział Fizyki, Wydział Geografii społeczno- ekonomicznej i Gospodarki przestrzennej, Wydział Historii, Wydział Matematyki i Informatyki, Wydział Nauk geograficznych i geologicznych, Wydział Nauk o sztuce, Wydział Nauk politycznych i dziennikarstwa, Wydział Nauk społecznych, Wydział Neofilologii, Wydział Prawa i Administracji, Wydział Psychologii i Kognitywistyki, Wydział Socjologii, Wydział Studiów edukacyjnych, Wydział Teologiczny.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza posiada także jednostki zamiejscowe: w Słubicach, Pile, Kaliszu i Gnieźnie.
Zwiń
Terminy rekrutacji:
Studia stacjonarne
Termin rekrutacji studia I stopnia:
od 01.06.2025 do 09.07.2025
Podane terminy dotyczą większości kierunków studiów na danej uczelni, mogą zdarzać się wyjątki dla poszczególnych kierunków studiów. Zachęcamy do sprawdzenia dokładnych terminów rekrutacji na stronie uczelni: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
| Specjalności | Poziom studiów | Forma studiów | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Administracja bezpieczeństwa publicznego |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Administracja publiczna |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Administracja samorządowa |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Akustyka audiologiczna |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Akustyka stosowana |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Analityk bezpieczeństwa i cyberbezpieczeństwa |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Analityka chemiczna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Animacja mediów i kultury filmowej |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Animacja ruchu turystycznego |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Animacja społeczności lokalnych |
jednolite |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Applied linguistics and intercultural communication /język angielski z niemieckim od podstaw/ |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Archeologia orientalna i antyczna (aoia) |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Archeologia pradziejowa i średniowieczna (apis) |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Archeologia pradziejowa i średniowieczna (apiś) |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Arteterapia w praktyce warsztatowej pedagoga-terapeuty |
jednolite |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Arteterapia we wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży |
jednolite |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Artystycznoliteracka |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Azja południowo-wschodnia |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Bałtologia |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Bezpieczeństwo i porządek publiczny |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Bezpieczeństwo miejskie |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Bezpieczeństwo międzynarodowe |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Biofizyka molekularna |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Biologia człowieka |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Biologia ewolucyjna |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Biologia komórki i organizmu |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Biologia molekularna |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Biologia populacji |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Bliski wschód |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Chemia badawcza |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Chemia biologiczna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Chemia kosmetyczna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Chemia materiałowa |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Chemia ogólna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Chemia sądowa |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Cultural differences and transnational processes |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Cyberbezpieczeństwo |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Cyberbezpieczeństwo |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dialog kultur |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Doradztwo personalne |
jednolite |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Doradztwo zawodowe i edukacja karierowa |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dyplomacja i stosunki konsularne |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dyplomacja publiczna |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dyrygentura chóralna |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dziedzictwo archeologiczne (da) |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dziennikarska |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dziennikarstwo |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dziennikarstwo i kreowanie wizerunku |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dźwięk i multimedia |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Edukacja dorosłych i kształtowanie kompetencji trenerskich |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną |
jednolite |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Edukacja medialna i technologie informacyjne |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Edukacja medialna i zajęcia komputerowe |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Edytorstwo tekstów literackich |
II stopnia |
niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ekologia krajobrazu |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ekologia miasta |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Empirical linguistics and language documentation |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Etyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filmoznawstwo intermedialne |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia białoruska |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia norweska |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia nowogrecka |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia rosyjska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia rosyjska (grupa bez znajomości języka rosyjskiego) |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia rosyjska (grupa ze znajomością języka rosyjskiego) |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia rosyjska z filologią angielską |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia rosyjska z filologią ukraińską |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia rosyjska z lingwistyką stosowaną |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia szwedzka |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia ukraińska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia ukraińska z filologią angielską |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filologia węgierska |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Filozofia ogólna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Fizyka materiałowa |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Fizyka ogólna |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Geo-grafika |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Geoanaliza społeczno-ekonomiczna |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Geoekologia |
II stopnia |
niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Geografia społeczno-ekonomiczna |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Geoinformatyka |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Geologia stosowana niżu polskiego |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Geologia stratygraficzno-poszukiwawcza |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Geozagrożenia |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Glottodydaktyczna |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Glottodydaktyczna |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Good governence and civil society |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Gospodarka światowa i biznes międzynarodowy |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Historia ogólna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Historia wojskowości |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Hydrologia, meteorologia i klimatologia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Indologia (hindi z tamilskim) |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Informacja kwantowa i spintronika |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Infrastruktura krytyczna |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Inteligentne zarządzanie organizacją |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Język – przekład – publikacja |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Językoznawstwo |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Językoznawstwo |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Językoznawstwo i dydaktyka |
II stopnia |
niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Kartografia i teledetekcja |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Komunikacja kulturowa |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Komunikacja medialna |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Komunikacja medialna i dziennikarstwo |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Komunikacja medialna ze sztuką wizualną |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Komunikacja międzykulturowa |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Komunikacja społeczna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Komunikacja w mediach cyfrowych |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Kultura południowo- i zachodniosłowiańska |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Kultura w mediach |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Kulturowa i turystyczna |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Kultury filmowe |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Kuratorstwo literatury |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Lingwistyka komputerowa |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Lingwistyka kulturowa (region azjatycki: dalekowschodni) |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Lingwistyka kulturowa (region europejski: bałtycki) |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Lingwistyka stosowana /język angielski z niemieckim od podstaw/ |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Lingwistyka stosowana /język niemiecki z angielskim/ |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Literaturoznawstwo |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Literaturoznawstwo |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Logopedia |
jednolite |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Logopedyczna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Marketing online |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Marketing polityczny i doradztwo w polityce |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Matematyka finansowa i aktuarialna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Matematyka teoretyczna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Media – kultura – dyplomacja |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mediacja i aktywizowanie potencjału ludzkiego |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mediacje i interwencja kryzysowa w edukacji |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mediewistyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Menadżer kultury w środowisku lokalnym |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Muzyka estradowa - trener wokalny |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Muzyka estradowa instrumentalna |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Muzyka estradowa z produkcją muzyczną – instrumentalna |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Muzyka estradowa z produkcją muzyczną – wokalna |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nauczycielska |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nauczycielska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nauczycielska |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nauczycielska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
New media |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nowe technologie w inteligentnych organizacjach |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ochrona środowisk wodnych |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ochrona środowiska lądowych |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Odporność miast i regionów |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Operologiczna |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Operologiczna |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne |
jednolite |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza i praca z rodziną |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza i terapia pedagogiczna |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza i wychowanie do życia w rodzinie |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Pedagogika środowiskowa i animacja społeczności lokalnych |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Physics of advanced materials for energy processing |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Polityka i media w dziejach |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Pozyskiwanie funduszy i zarządzanie projektami europejskimi |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Producent audiowizualny – freelancer |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Profilaktyka i terapia dzieci i młodzieży z trudnościami w funkcjonowaniu psychospołecznym |
jednolite |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Profilaktyka społeczna i resocjalizacja |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Projektowanie algorytmów |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Promocja dziedzictwa kulturowego |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Promocja form audiowizualnych |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Promocja i obsługa eventów |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Promocja kultury polskiej |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Promotor lokalnego dziedzictwa kulturowego |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Protetyka słuchu |
I stopnia |
niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Protetyka słuchu i ochrona przed hałasem |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Prowadzenie zespołów wokalno - instrumentalnych |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Przekład funkcjonalny |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Przekładowa |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Przekładowa |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Przestrzenna analiza zjawisk |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Psychologia edukacji |
jednolite |
niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Psychologia kliniczna |
jednolite |
niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Psychologia kryminologiczna i kryminalistyczna |
jednolite |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Psychologia pracy |
jednolite |
niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Psychologia zdrowia i choroby |
jednolite |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Psychoterapia zaburzeń psychicznych |
jednolite |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Reklama i kreowanie marki |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Reklama i kreowanie wizerunku |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Reklama i promocja |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Reklama i promocja |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Resocjalizacja |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Resocjalizacja nieletnich |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Resocjalizacja z elementami kryminologii |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Seksuologia kliniczna |
jednolite |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Socjologia relacji (dla osób kontynuujących studia socjologiczne) |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Socjologia stosowana |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Socjoterapia i promocja zdrowia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Specjalizacja nauczycielska |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Specjalizacja ogólna (akademicka) |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Specjalizacja teatrologiczna |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Specjalizacja tłumaczeniowa |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Specjalność kapłańska |
jednolite |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Specjalność katechetyczno-pastoralna |
jednolite |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Statystyka matematyczna i analiza danych |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Studia południowosłowiańskie |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Studia zachodniosłowiańskie |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Synteza i analiza chemiczna |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Systemy informacji geograficznej |
II stopnia |
niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sztuczna inteligencja |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ścieżka planistyczno-urbanistyczna |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ścieżka wydawniczo-przekładowa |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Teologia biblijna i praktyczna |
jednolite |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Terapia pedagogiczna w pracy z dzieckiem i rodziną |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Translatorska |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Translatorsko-edytorska |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Turystyka kulturowa |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Twórcza resocjalizacja |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
W zakresie języka francuskiego z językiem angielskim |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
W zakresie języka francuskiego z językiem niemieckim |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
W zakresie języka niemieckiego z językiem angielskim |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
W zakresie języka niemieckiego z językiem francuskim |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wietnamistyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Współpraca europejska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wydawnicza |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Zarządzane kryzysowe |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Zarządzanie i komunikowanie w biznesie |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Zarządzanie organizacjami społeczno-ekonomicznymi |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Zarządzanie oświatą |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Zarządzanie projektami i funduszami unii europejskiej |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Zarządzanie rozwojem lokalnym |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Zarządzanie środowiskiem |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Zarządzanie wizerunkiem w instytucjach publicznych |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Zarządzanie zasobami ludzkimi |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Zintegrowane planowanie strategiczne i przestrzenne |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu