Doradztwo polityczne i publiczne to nowoczesna propozycja kształcenia, która skupia się na naukach społecznych. Kompleksowo opracowany program kształcenia umożliwi Ci zdobycie wiedzy teoretycznej z zakresu nauk politycznych, dziennikarstwa, filozofii, ale także rozwinięcie umiejętności praktycznych.
Zapoznasz się z mechanizmami, które kierują funkcjonowaniem współczesnych państw, idei i prądów umysłowych w perspektywie kształtowania społeczeństwa.
Nauczysz się konstruować strategie komunikacyjne i badać trendy polityczne. Teoretyczne kształcenie będziesz miał/a okazję zweryfikować w trakcie praktyk zawodowych.
Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku Doradztwo polityczne i publiczne możemy podzielić na:
1. Typ
-
Studia I stopnia (licencjackie)
2. Tryb:
-
studia stacjonarne
-
studia niestacjonarne
Doradztwo polityczne i publiczne możesz studiować w trakcie pierwszego stopnia. Są to studia licencjackie, które trwają trzy lata (sześć semestrów) i prowadzone są w trybie stacjonarnym lub niestacjonarnym.
Zajęcia w trybie stacjonarnym (dziennym) odbywają się od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni. Tryb niestacjonarny może być prowadzony zaocznie w weekendy lub wieczorowo od poniedziałku do piątku (zajęcia prowadzone są nawet przez cały dzień). Sprawdź, jaką niestacjonarną formę obiera kierunek doradztwo polityczne i publiczne.
Studia stacjonarne są bezpłatne, tryby niestacjonarny zazwyczaj jest odpłatny.
Zdobywana wiedza i umiejętności
Studenci doradztwa publicznego i politycznego zdobywają potrzebną wiedzę do tego, by umiejętnie projektować i organizować badania diagnostyczne kampanii społecznych i politycznych, a także dokonują pomiaru ich skuteczności.
Nauczysz się planować i realizować strategie marketingowe, jak również zajmiesz się projektowaniem nowoczesnych materiałów reklamowych i wyborczych, takich jak plakaty, ulotki, spoty i materiały multimedialne. Będziesz w stanie zająć się budowaniem wizerunku partii politycznych i polityków.
W interdyscyplinarnie opracowanym programie kształcenia znajdziemy takie przedmioty jak: ustrój polityczny, marketing polityczny, konwersatorium monograficzne, ortofonia i emisja głosu, wyborcze strategie komunikacyjne, fotografia i cyfrowa obróbka zdjęć, finansowanie projektów społecznych, ilościowa i jakościowa analiza danych.