TURYSTYKA REGIONALNA - MARKETING I PROMOCJA REGIONÓW I MIAST - STUDIA PODYPLOMOWE

TURYSTYKA REGIONALNA - MARKETING I PROMOCJA REGIONÓW I MIAST - STUDIA PODYPLOMOWE

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
    Miejscowość
      Status uczelni
      Typ uczelni
        Więcej filtrów
        Poziom studiów
          Forma studiów
            Czas trwania

              Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

              Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania

              Gotowe

              Wyróżniony

              Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

              Turystyka regionalna - marketing i promocja regionów i miast - studia podyplomowe

              Adresatami kierunku turystyka regionalna - marketing i promocja regionów i miast to  studia podyplomowe, które powstały z myślą o absolwentach studiów wyższych z zakresu nauk społecznych, humanistycznych, nauk o zdrowiu, czy kultury fizycznej.

              Celem kształcenia na powyższych studiach jest przygotowanie słuchaczy do pracy w branży turystycznej praz przekazanie im nazrzędzi z zakresu marketingu i zarządzania, czy szeroko pojętej turystyki. W ramach kształcenia nauczą się organizowania imprez turystycznych, czy podejmowania działań marketingowych i promocyjnych, a także planowania i realizacji wycieczek regionalnych.

              W planie zajęć na kierunku turystyka regionalna - marketing i promocja regionów i miast znajdą się następujące przedmioty: marketing i budowanie marki w turystyce, zasoby i walory turystyczne, zagadnienia finansowe i prawne, zabytki kultury i sztuki, kulinaria i gastronomia, czy zagadnienia prawne w turystyce.

              Sprawdź wszystkie studia online w Polsce.

              Zobacz inne kierunki sport i turystyka

              Filtrowanie
              Województwo
                Poziom studiów

                Zobacz inne kierunki sport i turystyka - podyplomowe

                Filtrowanie
                Województwo
                  Poziom studiów

                  Teraz najważniejsze

                  kalkulator maturalny

                  matura 2025

                  arkusze maturalne

                  wyniki matur 2025

                  rekrutacja na studia

                  studia

                  kierunki studiów

                  studia podyplomowe

                   

                  Ciekawe

                   


                  gdzie studiować

                   

                   

                  Nadchodzące wydarzenia

                  Komentarze (0)