Kierunek agribusiness development - rozwój w agrobiznesie realizowany jest w trybie niestacjonarnym i online. Zajęcia mogą być prowadzone synchronicznie za pomocą platform do nauki zdalnej lub za pomocą materiałów tradycyjnych i wideo udostępnionych przez uczelnię.
Wykładowcami mogą być specjaliści z różnych dziedzin, np. marketingu, rolnictwa czy cyfryzacji, co pozwala na zgromadzenie szerokiej wiedzy potrzebnej do sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem czy gospodarstwem rolnym. Mogą się także dowiedzieć skąd otrzymać fundusze na rozwój własnej działalności i co zrobić, żeby uzyskać dofinansowanie.
1. Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku agribusiness development - rozwój w agrobiznesie możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
2. Zdobywana wiedza i umiejętności
Studenci kierunku agribusiness development - rozwój w agrobiznesie zdobywają szeroką wiedzę z zakresu prowadzenia i rozwoju działalności z branży agro. Poznają wagę marketingu w dzisiejszym świecie i uczą się jak wykorzystać odpowiednie działania do promowania swojej firmy. Mogą także zdobyć wiedzę o popularnym influencer marketingu, czyli promocji przez osoby medialne. Studenci mogą również trenować wystąpienia publiczne i dowiedzieć się jak współpracować z mediami.
Przykładowe przedmioty, które mogą być w programie kierunku agribusiness development - rozwój w agrobiznesie, to m.in.:
-
badanie rynku i zapotrzebowania konsumentów
-
nowoczesny marketing firm rolniczych
-
wykorzystywanie danych przestrzennych
-
analiza rynków rolnych
Cyfryzacja w szybko rozwijającym się otoczeniu jest nieunikniona, dlatego studenci poznają aplikacje wspomagające pracę firmy, uczą się jak z nich korzystać i wykorzystywać do ulepszenia przedsiębiorstwa. Dobre produkty są podstawą działalności rolniczej, dlatego wykładowcy mogą także podzielić się wiedzą jak dbać o bezpieczeństwo żywności. W programie mogą się także przedmioty odpowiadające za aspekty prawne w agrobiznesie. Studenci ćwiczą także sztukę negocjacji, która jest niezbędna w relacjach biznesowych z klientami czy dostawcami.