Komunikacja wizerunkowa to kierunek studiów oferowany przez szkoły wyższe we Wrocławiu. Studenci tego kierunku mają możliwość zdobycia nie tylko wiedzy teoretycznej, ale i umiejętności praktycznych, np. poprzez praktyki zawodowe czy zajęcia w formie ćwiczeń i konwersatoriów.
	Kierunki studiów we Wrocławiu takie jak Komunikacja wizerunkowa dają studentom możliwość wyboru specjalności, przez co mogą oni uczestniczyć w zajęciach zgodnych z ich zainteresowaniami i przyszłymi planami zawodowymi.
	 
	1. Typ i tryb studiów:
	Studia na kierunku Komunikacja wizerunkowa możemy podzielić na:
	1. Typ
	- 
		Studia I stopnia (licencjackie)
 
	- 
		Studia II stopnia (magisterskie)
 
	2. Tryb:
	- 
		studia stacjonarne
 
	- 
		studia niestacjonarne
 
	 
	2. Zdobywana wiedza i umiejętności
	Kierunki studiów takie jak Komunikacja wizerunkowa umożliwiają studentom zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie m.in. zarządzania, brandingu, public relations, komunikacji czy reklamy. Program studiów zakłada też, że studenci np. poznają techniki i metody skutecznego i efektywnego komunikowania, zdobędą umiejętność budowania wizerunku czy zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania strategicznego.
	W zależności od wybranej specjalności, studenci mogą także np. zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu negocjacji, rozwiązywania konfliktów oraz zarządzania projektami czy diagnozowania zakłóceń komunikacyjnych. Mają też możliwość zdobycia umiejętności z zakresu budowania wizerunku podmiotów funkcjonujących w sferze komunikacji publicznej, wdrażania strategii CSR czy wykorzystania różnych typów mediów, w tym mediów społecznościowych.
	Program studiów zakłada również, że studenci np. będą uczestniczyć w warsztatach tekstów użytkowych, zdobędą umiejętności z zakresu projektowania graficznego, zapoznają się z zagadnieniami z zakresu diagnostyki komunikacji, komunikacji wizualnej czy storytellingu.
	Przykładowe przedmioty oferowane przez uczelnie we Wrocławiu na kierunku Komunikacja wizerunkowa: semiotyka mediów społecznościowych, metody zbierania i prezentacji danych, diagnostyka trendów w komunikacji.