Komunikacja promocyjna i kryzysowa to kierunek doskonale wpisujący się w oczekiwania współczesnego rynku pracy. Studenci mają okazję zdobyć wiedzę odnoszącą się do komunikowania społecznego oraz zdobywają umiejętności w tym zakresie.
Propozycja kształcenia kształci specjalistów, którzy będą w stanie zająć się komunikacją, kreowaniem wizerunku organizacji, a także rozwiązywaniem sytuacji konfliktowych wewnętrznych i zewnętrznych w organizacji. Nauczysz się współpracować z mediami, organizować konferencje prasowe, aranżować wywiady, pisać poprawne komunikaty.
Na studentów czekają fascynujące specjalizacje, które w znaczący sposób wpłyną na dalszą ścieżkę kariery. Możesz kształcić się w zakresie negocjacji kryzysowych, komunikacji promocyjnej, a także doradztwa wizerunkowego i rzecznikostwa i inne. Oferta specjalnościowa jest zmienna, dlatego warto śledzić aktualności na stronach wybranych uczelni.
Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa możemy podzielić na:
1. Typ
-
Studia I stopnia (licencjackie)
-
Studia II stopnia (magisterskie)
2. Tryb:
Komunikację promocyjną i kryzysową możesz studiować w ramach dwóch komplementarnych cykli kształcenia. Pierwszy stopień to studia licencjackie, które trwają trzy lata, czyli sześć semestrów. Studia drugiego stopnia odbywają się w trakcie czterech semestrów (dwa lata) i kończą się tytułem magistra. Studia magisterskie uzupełniają wiedzę zdobywaną na studiach pierwszego stopnia.
Tego typu studia marketingowo-społeczne możesz realizować w trybie stacjonarnym. Studia dzienne odbywają się od poniedziałku do piątku i wypełnione są zajęciami obowiązkowymi, dodatkowymi i specjalizacyjnymi oraz praktykami zawodowymi. Studia stacjonarne są bezpłatne, kandydaci muszą jednak uiścić opłatę rekrutacyjną.
Zdobywana wiedza i umiejętności
Program kształcenia komunikacji promocyjnej i kryzysowej konstruowany jest w interdyscyplinarny sposób. Studenci zdobywają potrzebą wiedzę i umiejętności sprowadzające się do promowania wizerunku, promowania towarów i usług, a także idei zwłaszcza w przypadku, gdy współpracujemy z organizacjami o charakterze politycznym lub charytatywnym.
W trakcie realizowanych zajęć będziesz miał/a okazję rozwinąć myślenie strategiczne i praktyczną umiejętność stworzenia, zaplanowania i poprowadzenia skutecznej kampanii promocyjnej w zgodzie z zasadami zintegrowanego marketingu gospodarczego i politycznego oraz z zasadami prawa, psychologii społecznej, komunikacji międzyludzkiej.
Nauczysz się promować produkty i usługi, zarządzać informacją wewnątrz i na zewnątrz firmy, rozwiązywać konflikty dzięki umiejętnościom negocjacyjnym.