1. Typ i tryb studiów
Kierunek komunikacja promocyjna i kryzysowa jest obecnie dostępny tylko w trybie stacjonarnym. W praktyce oznacza to, że zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku. To rozwiązanie jest skierowane do osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie nauce i zdobywaniu wykształcenia.
Studia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Tematyka zajęć na powyższych studiach będzie oscylować głównie wokół nauk humanistycznych i społecznych.
2. Program studiów i przedmioty
Ze względu na interdyscyplinarny program kształcenia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa zdobędziesz wszechstronną wiedzę z zakresu nauk społecznych, psychologicznych czy filologicznych.
Jako student będziesz miał dostęp do szerokiej oferty zajęć akademickich, w której znajdą się między innymi następujące przedmioty:
-
Estetyka: historia filmu i fotografii
-
Współczesne kierunki filozofii
-
Analiza i kreacja tekstu perswazyjnego
Studenci dokonają także wyboru specjalizacji, która będzie dopasowana do ich zainteresowań i planów zawodowych. Aktualną ofertę modułów specjalizacyjnych znajdziesz na oficjalnych stronach internetowych, wybranych uczelni wyższych.
3. Nabywane umiejętności
Studia na powyższym kierunku humanistycznym będą miały w dużej części wymiar praktyczny, dzięki czemu zdobędziesz szereg cennych umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Przede wszystkim nauczysz się formułować wypowiedzi ustne i pisemne dotyczące różnorodnych zagadnień i tematów.
Studenci dowiedzą się także, w jaki sposób kreować wizerunek firmy lub organizacji oraz podejmować kontakt z mediami. Ponadto, rozwiniesz swoje zdolności z obszaru zarządzania, marketingu i reklamy.
4. Dla kogo ten kierunek
Komunikacja promocyjna i kryzysowa to kierunek, który wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniom nowoczesnego rynku. Jak w odpowiedni sposób promować produkty oraz zarządzać informacją? Jak prowadzić rozmowy negocjacyjne, aby osiągnąć sukces? Tego i wiele więcej nauczysz się studiując Komunikację promocyjną i kryzysową!
Jeżeli zatem świetnie odnajdujesz się w komunikacji interpersonalnej, masz głowę pełną pomysłów i chęć przekazania ich innym to Komunikacja promocyjna i kryzysowa to może być kierunek dla Ciebie!
5. Gdzie studiować komunikację promocyjną i kryzysową
Jakie uczelnie w Polsce oferuja kierunek komunikacja promocyjna i kryzysowa: