Komunikacja promocyjna i kryzysowa

Komunikacja promocyjna i kryzysowa

Komunikacja promocyjna i kryzysowa studia - kierunek studiów

 

Dla kogo ten kierunek

Komunikacja promocyjna i kryzysowa to kierunek, który wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniom nowoczesnego rynku. Jak w odpowiedni sposób promować produkty oraz zarządzać informacją? Jak prowadzić rozmowy negocjacyjne, aby osiągnąć sukces? Tego i wiele więcej nauczysz się studiując Komunikację promocyjną i kryzysową! Jeżeli zatem świetnie odnajdujesz się w komunikacji interpersonalnej, masz głowę pełną pomysłów i chęć przekazania ich innym to Komunikacja promocyjna i kryzysowa to może być kierunek dla Ciebie!

 

Program studiów i przedmioty

Czego nauczysz się w ramach studiów na kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa? Kierunek kształci w zakresie nauk społecznych kładąc nacisk na formowanie poprawnych stosunków między podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej. Co więcej, dowiesz się o mechanizmach przepływu informacji oraz ich oddziaływania na podmioty społeczne, a także o rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych. Będziesz w stanie opracować odpowiednie strategie w zakresie komunikacji społecznej. Ważnym aspektem studiów są też umiejętności miękkie, dzięki czemu nauczysz się efektywnie oraz kreatywnie wykonywać swoją pracę w przyszłym zawodzie

 

Praca po studiach

Gdzie znajdziesz zatrudnienie jako absolwent kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa? Po ukończeniu studiów będziesz mógł pracować jako: rzecznik prasowy firm oraz organizacji, specjalista od promocji w strukturach samorządowych, specjalista od reklamy i promocji w agencjach reklamowych, agencjach public relations i działach promocji firm, negocjator kryzysowy czy manager programów kryzysowych. Jak widzisz możliwości jest naprawdę dużo, więc jeżeli jesteś osobą odporną na stres i masz wysokie zdolności interpersonalne to Komunikacja promocyjna i kryzysowa jest może być kierunkiem dla Ciebie!

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Żeby dostać się na komunikację promocyjną i kryzysową, na większości uczelni przy rekrutacji brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne: język polski, język obcy, przedmmiot dowolny.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK KOMUNIKACJA PROMOCYJNA I KRYZYSOWA

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Specjalności na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa

Terminy rekrutacji na uczelniach 2020 / 2021

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia i jednolite II stopnia Dodatkowa rekrutacja
Uniwersytet Śląski w Katowicach Uniwersytet Śląski w Katowicach stac.STUDIA STACJONARNE Termin rekrutacji I stopnia:
od 15.07.2020
do 06.09.2020
Termin rekrutacji II stopnia:
od 15.07.2020
do 29.09.2020
Termin dodatkowej rekrutacji:
od 01.09.2020
do 05.10.2020
Dowiedz się więcej
niestac.STUDIA NIESTACJONARNE Termin rekrutacji I stopnia:
od 15.07.2020
do 25.09.2020
Termin rekrutacji II stopnia:
od 15.07.2020
do 30.09.2020
Termin dodatkowej rekrutacji:
Dowiedz się więcej

Terminy rekrutacji mogą się różnić w zależności od wybranego kierunku. Uczelnie mogą prowadzić także dodatkowe nabory, które z reguły trwają do 30 września lub 15 października. Szczegółowe informacje znajdziesz klikając powyższy przycisk "Dowiedz się więcej".

CZĘSTO WYBIERANE

Miasto
SORTOWANIE:

SPECJALNOŚCI / ŚCIEŻKI KSZTAŁCENIA NA KIERUNKU KOMUNIKACJA PROMOCYJNA I KRYZYSOWA

Tryb studiów
Typ studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Zobacz inne kierunki Dziennikarstwo i informacja

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując komunikację promocyjną i kryzysową

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • prowadzenia i kształtowania poprawnych stosunków między podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej poprzez dobrze zaplanowaną komunikację społeczną,
  • zabiegów marketingowych mających na celu promocję produktów,
  • prowadzenia diagnozy i terapii w przypadku zaburzeń mowy i języka jako elementu kultury i narzędzia komunikacji,
  • zasad komunikowania publicznego, interpersonalnego i w grupie, mechanizmów przepływu informacji, zasad kreowania informacji, a także mechanizmów oddziaływania na podmioty społeczne poprzez właściwie kształtowaną i właściwie zarządzaną komunikacją,
  • języka obcego na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posiada umiejętności posługiwania się specjalistycznym językiem angielskim z zakresu kierunku kształcenia.

 

Jak wyglądają studia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa?

 

1. Typ i tryb studiów

Kierunek komunikacja promocyjna i kryzysowa jest obecnie dostępny tylko w trybie stacjonarnym. W praktyce oznacza to, że zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku. To rozwiązanie jest skierowane do osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie nauce i zdobywaniu wykształcenia.

Tematyka zajęć na powyższych studiach będzie oscylować głównie wokół nauk humanistycznych i społecznych.

 

2. Program studiów i przedmioty

Ze względu na interdyscyplinarny program kształcenia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa zdobędziesz wszechstronną wiedzę z zakresu nauk społecznych, psychologicznych czy filologicznych. Jako student będziesz miał dostęp do szerokiej oferty zajęć akademickich, w której znajdą się między innymi następujące przedmioty:

  • Estetyka: historia filmu i fotografii
  • Współczesne kierunki filozofii
  • Analiza i kreacja tekstu perswazyjnego

Studenci dokonają także wyboru specjalizacji, która będzie dopasowana do ich zainteresowań i planów zawodowych. Aktualną ofertę modułów specjalizacyjnych znajdziesz na oficjalnych stronach internetowych, wybranych uczelni wyższych.

 

3. Nabywane umiejętności

Studia na powyższym kierunku humanistycznym będą miały w dużej części wymiar praktyczny, dzięki czemu zdobędziesz szereg cennych umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Przede wszystkim nauczysz się formułować wypowiedzi ustne i pisemne dotyczące różnorodnych zagadnień i tematów. Studenci dowiedzą się także, w jaki sposób kreować wizerunek firmy lub organizacji oraz podejmować kontakt z mediami. Ponadto, rozwiniesz swoje zdolności z obszaru zarządzania, marketingu i reklamy.

Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

KOMUNIKACJA PROMOCYJNA I KRYZYSOWA STUDIA STACJONARNE

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia pierwszego stopnia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa będą trwały trzy lata, czyli sześć semestrów. Po tym czasie uzyskasz tytuł licencjata.

Czas trwania studiów na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Śląski w Katowicach Uniwersytet Śląski w Katowicach stac. I stopnia:
3 lata
(licencjat)
II stopnia:
2 lata
(magister)
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat czasu trwania należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

KOMUNIKACJA PROMOCYJNA I KRYZYSOWA STUDIA I STOPNIA

KOMUNIKACJA PROMOCYJNA I KRYZYSOWA STUDIA II STOPNIA

Przedmioty maturalne brane pod uwagę w procesie rekrutacji na kierunek komunikacja promocyjna i kryzysowa na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Uniwersytet Śląski w Katowicach Przedmioty:

język obcy, język polski, przedmiot do wyboru

Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat wymagań rekrutacyjnych należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Orientacyjne limity miejsc na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Śląski w Katowicach Uniwersytet Śląski w Katowicach stac. I stopnia:
80
II stopnia:
40
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
-
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat limitów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Progi punktowe na kierunek komunikacja promocyjna i kryzysowa na poszczególnych uczelniach

Tryb studiów
Typ studiów
Miejscowość
Województwo
SORTOWANIE:
I stopnia II stopnia jednolite
Uniwersytet Śląski w Katowicach Uniwersytet Śląski w Katowicach stac. I stopnia:
zapytaj uczelnię
II stopnia:
zapytaj uczelnię
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestac. I stopnia:
-
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat progów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej"

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa

Absolwent kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa znajdzie zatrudnienie w/jako:
  • rzecznik prasowy firm oraz organizacji,
  • specjalista od promocji w strukturach samorządowych,
  • specjalista od reklamy i promocji w agencjach reklamowych, agencjach public relations i działach promocji firm,
  • koordynator działań kryzysowych,
  • pracownik w dziale reklamy mediów.

W JAKICH FIRMACH MOŻESZ PRACOWAĆ PO KIERUNKU KOMUNIKACJA PROMOCYJNA I KRYZYSOWA

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKACJA PROMOCYJNA I KRYZYSOWA

Komentarze (2)

Smutna studentka odpowiedz pokaż odpowiedzi (1)

Jeżeli ktoś zastanawia się, czy warto - NIE WARTO. Nie idźcie na KPiK, to jest strata czasu i mówię to jako studentka trzeciego roku tego kierunku. Jeżeli chcecie coś zbliżonego, polecam Dziennikarstwo i komunikację społeczną na UE w Katowicach.

Każdy jest innego zdania :) W odpowiedzi do: Smutna studentka odpowiedz

Tez jestem studentka III roku KPiK i osobiście uważam, ze studia na tym kierunku nie są straconym czasem. Fakt są przedmioty, które osobiście nazywam ?zapchaj dziura?? ale który kierunek tak nie ma? Każdy wybiera studia na własna odpowiedzialność i przekonuje się na własnej skórze czy są odpowiednie dla niego. Widać ze uczelnia chce zmian w tym kierunku i juz trochę urozmaicają. Nowe lata maja już inaczej niż my.