Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Kandydaci na studia w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w roku akademickim 2026/2027 mają do wyboru ponad 100 kierunków studiów w ramach studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych. Rekrutacja 2026/2027 na studia stacjonarne I stopnia oraz jednolite magisterskie na UAM będzie przeprowadzona w formie online w terminie od czerwca do lipca 2026 r.
Dla niektórych kierunków studiów terminy rekrutacji mogą się różnić, szczegółówe informacje znajdziesz na amu.edu.pl/kandydaci
Oferta dydaktyczna Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu powiększyła się o 10 nowych kierunków studiów. Na kandydatów czekają: amerykanistyka, language and communication in healthcare, etnolingwistyka, filologia koreańska, hebraistyka, gospodarka przestrzenna i rozwój terytorialny, geologia inżynierska i hydrogeologia, geologia dla inżynierów, filologia portugalska oraz research in cognitive science
Najpopularniejsze kierunki studiów w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w roku akademickim 2025/2026 na studiach stacjonarnych pierwszego stopnia i jednolitych studiach magisterskich według ogólnej liczby zgłoszeń kandydatów to: psychologia (ponad 2,2 tys.), prawo (ponad 1,6 tys.), filologia angielska (ponad 1,1 tys.), dziennikarstwo i komunikacja społeczna (ponad 700 kandydatów) oraz zarządzanie i prawo w biznesie (ponad 700 kandydatów).
Dowiedz się więcej: amu.edu.pl/kandydaci
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przedstawiany jest w rankingach jako jedna z najlepszych, polskich szkół wyższych, charakteryzująca się dynamicznym rozwojem, innowacyjnym sposobem nauczania oraz europejskim poziomem nauczania. Uniwersytet oferuje ponad 110 kierunków studiów na 24 wydziałach.
W ofercie rekrutacyjnej znajduje się wiele interesujących i przyszłościowych kierunków, takich jak teologia, prawo europejskie, kulturoznawstwo, zarządzanie państwem, archeologia czy bałkanistyka. Uczelnia dąży do starannego i innowacyjnego kształcenia studentów, dając szanse przyszłym absolwentom na objęcie wymarzonego stanowiska pracy w wielu instytucjach i firmach światowej rangi.
Oferta dydaktyczna 2023/2024 Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza powiększyła się o 11 nowych kierunków studiów. Na kandydatów czekają: archeometria, central europe in the international perspective, filologia angielsko-chińska, filologia portugalska, geoslawistyka, komunikacja wizerunkowo-mediacyjna, tłumaczenie pisemne i multimedialne, tłumaczenie konferencyjne polsko-angielskie, tłumaczenie kreatywne i specjalistyczne, studia o Niemczech, zaawansowane badania socjologiczne, zarządzanie w administracji lokalnej.
Zwiń
| Kierunki studiów | Poziom studiów | Forma studiów | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Administracja |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Akustyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Amerykanistyka |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Analityka produktów spożywczych |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Analiza i przetwarzanie danych |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Aplikacje internetu rzeczy |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Archeologia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Archeometria |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Astronomia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bałkanistyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bezpieczeństwo narodowe |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Biofizyka |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Bioinformatyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Biologia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Biologia i zdrowie człowieka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Biotechnologia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Biotechnology |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Central europe in the international perspective |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Central european and balkan studies |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Chemia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Chemia aplikacyjna |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Chemia dla inżynierów |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Chemia materiałowa |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Chemia medyczna z projektowaniem leków |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Chemistry |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Dialog i doradztwo społeczne |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Edukacja artystyczna w zakresie sztuk muzycznych |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| English linguistics: theories, interfaces, technologies |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Environmental protection |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Etnolingwistyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Etnologia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| European legal studies |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filmoznawstwo i kultura mediów |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia angielska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia angielska w edukacji |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia angielska z pedagogiką |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia angielsko - celtycka |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia angielsko - chińska |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia arabska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia francuska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia germańska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia hiszpańska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia klasyczna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia koreańska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia polska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia polska jako obca |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia portugalska |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia rumuńska |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia skandynawska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia włoska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologia wschodniosłowiańska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filologie regionów |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Filozofia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Fizyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Fizyka medyczna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Geoanglistyka: literatura, kultura i komunikacja medialna |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Geodezja i kartografia |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Geografia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Geohazards and climate change |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Geoinformacja |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Geologia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Geologia dla inżynierów |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Geologia inżynierska i hydrogeologia |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Geoslawistyka |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Global communication |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Gospodarka i ekonomia w dziejach |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Gospodarka przestrzenna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Gospodarka przestrzenna i rozwój terytorialny |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Governance of organizations |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Groznawstwo |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Hebraistyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Historia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Historia i polityka współczesna - interdyscyplinarne studia nauczycielskie |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Historia sztuki |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Humanistyka w szkole - polonistyczno-historyczne studia nauczycielskie |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Hydrologia, meteorologia i klimatologia |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Informatyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Informatyka kwantowa |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Japonistyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Język niemiecki i komunikacja w biznesie |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Językoznawstwo i zarządzanie informacją |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kartografia i geomatyka |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kierunek prawno-ekonomiczny |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kognitywistyka |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Komunikacja europejska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Komunikacja wizerunkowo-mediacyjna |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kultura klasyczna |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kulturoznawstwo |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Language, mind, technology |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Liberal arts and sciences |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Lingwistyka stosowana |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Literatura powszechna |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Master of digital entrepreneurship |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Matematyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Media interaktywne i widowiska |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Muzykologia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nauczanie biologii i przyrody |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nauczanie matematyki i informatyki |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Neurobiologia |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Niderlandystyka |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nowe media w komunikacji |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ochrona dóbr kultury |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ochrona środowiska |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Optometria |
II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Optyka okularowa i optometria |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Pedagogika |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna |
jednolite |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Pedagogika specjalna |
jednolite |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Polacy i niemcy w europie |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Politologia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Polonistyczno-filozoficzne studia nauczycielskie |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Praca socjalna |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Prawo |
jednolite |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Prawo europejskie |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Produkcja audiowizualna |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Projektowanie kultury |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Psychologia |
jednolite |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Research in cognitive science |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Reżyseria dźwięku |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sinologia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Socjologia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Stosunki międzynarodowe |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studia o niemczech |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studia o polsce |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studia slawistyczne |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studia śródziemnomorskie |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Sztuka pisania |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Technologie komputerowe |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Teologia |
jednolite |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tłumaczenie konferencyjne polsko-angielskie |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tłumaczenie kreatywne i specjalistyczne |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tłumaczenie ustne i multimedialne |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Turkologia |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Turystyka i rekreacja |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Wiedza o teatrze |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Wschodoznawstwo |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zaawansowane badania socjologiczne |
II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zarządzanie i prawo w biznesie |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zarządzanie państwem |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zarządzanie środowiskiem |
I stopnia, II stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zarządzanie w administracji lokalnej |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zintegrowane planowanie rozwoju |
I stopnia |
stacjonarne, niestacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Zmiany klimatu ziemi |
I stopnia |
stacjonarne |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Trwa ładowanie wyników, proszę czekać
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu