MARKETING I LOGISTYKA studia-kierunek studiów

 

W dobie rozwoju gospodarki i powstawania nowych przedsiębiorstw, nieustannie wzrasta zapotrzebowanie na specjalistów zajmujących się nadzorowaniem procesu produkcji i dystrybucji oraz zarządzaniem biznesem i kadrą pracowniczą. Nie ma więc w tym nic dziwnego, że studia związane z tymi dziedzinami wiedzy od lat cieszą się niesłabnącą popularnością wśród studentów.

Jednak pracodawcy często oczekują od kandydatów umiejętności i kompetencji zarówno z obszaru logistyki, jak i marketingu. Jako odpowiedź na tego typu potrzeby powstał niezwykle innowacyjny i perspektywiczny kierunek, marketing i logistyka. Jeżeli więc jesteś osobą o dużych zainteresowaniach i chciałbyś rozwijać się na kilku polach jednocześnie, to nie wahaj się i weź udział w rekrutacji na kierunku marketing i logistyka.

 

Czego nauczysz się na kierunku marketing i logistyka?

 

Ze względu na złożony charakter studiów i ich duża interdyscyplinarność będziesz miał szansę zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu kilku dziedzin związanych z zarządzaniem, marketingiem i logistyką. Jako student będziesz uczęszczał na liczne wykłady i zajęcia, dzięki którym rozwiniesz swoje kompetencje z obszaru zarządzania biznesem oraz innymi organizacjami handlowymi, usługowymi i produkcyjnymi.

Ponadto, dowiesz się więcej na temat ekonomii, finansów i socjologii. Co więcej, będziesz miał możliwość korzystania z najnowszych technologi i oprogramowań informatycznych, które usprawnią i ułatwią twoją pracę. Nauczysz się także podstaw przedsiębiorczości oraz odpowiedniej komunikacji z klientami biznesowymi.

W ofercie kształcenia przewidziano także zajęcia oscylujące wokół nauk logistycznych, na których skupisz się na projektowaniu i nadzorowaniu procesów produkcyjnych. Dodatkowo, będziesz miał szansę rozwinąć swoje kompetencje językowe, dzięki czemu zyskasz możliwość zrobienia międzynarodowej kariery.

 

Jaka praca po tym kierunku?

 

Po ukończeniu studiów na kierunku marketing i logistyka będziesz miał wszechstronne wykształcenie i zyskasz gruntowną wiedzę z zakresu zarządzania biznesem i zasobami ludzkimi oraz nadzorowania procesów logistycznych. Uzyskane kompetencje i kwalifikacje zawodowe umożliwią Ci znalezienie interesującej i perspektywicznej pracy. Jako absolwent możesz podjąć zatrudnienie w działach marketingu i reklamy oraz public relations.

Ponadto, idealnie odnajdziesz się jako pracownik przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych i handlowych. Równie ciekawym i przyszłościowym rozwiązaniem jest związanie swojej przyszłości ze stanowiskami kierowniczymi i menadżerskimi. Co więcej, będziesz mógł rozpocząć karierę na arenie międzynarodowej. Będziesz miał także wszelkie kwalifikacje do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Po ukończeniu studiów magisterskich możesz także kontynuować naukę na studiach doktoranckich i rozpocząć działalność naukowo-badawczą.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Aby zostać studentem kierunku marketing i logistyka musisz przedstawić dyplom ukończenia studiów wyższych z zakresu pokrewnych nauk.

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK MARKETING I LOGISTYKA

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Zobacz inne kierunki Logistyka i Transport

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ PODCZAS STUDIÓW NA KIERUNKU MARKETING I LOGISTYKA:

  • umiejętność zarządzania działalnością biznesową
  • umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
  • znajomość nowoczesnego oprogramowania informatycznego
  • wiedza z zakresu ekonomii i finansów
  • wiedza z zakresu socjologii
  • wiedza psychologiczna
  • umiejętności komunikacyjne
  • umiejętność nadzorowania i projektowania procesów logistycznych
  • znajomość języka obcego

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU MARKETING I LOGISTYKA:

  • przedsiębiorstwa produkcyjne
  • przedsiębiorstwa usługowe
  • przedsiębiorstwa handlowe
  • działy marketingu
  • działy reklamy i public relations
  • stanowiska kierownicze i menadżerskie
  • międzynarodowe firmy i korporacje

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING I LOGISTYKA

Komentarze (0)