Logistyka i marketing

Logistyka i marketing

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Studia na kierunku logistyka i marketing możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Logistyka i marketing stopień: (I) ,
forma: stacjonarne, niestacjonarne
Gotowe

Wyróżniony

Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

Logistyka i marketing – kierunek studiów

Studia na kierunku logistyka i marketing to studia licencjackie, których program kształcenia trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata). Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym lub niestacjonarnym.

Studia na kierunku logistyka i marketing
Rok akademicki 2025/2026
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia I stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia)

Terminy rekrutacji

Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku logistyka i marketing rozpocznie się 5 czerwca 2025 r. i potrwa do 9 lipca 2025 r. | logistyka i marketing - terminy rekrutacji >

Uczelnie

Studia na kierunku logistyka i marketing możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | logistyka i marketing - uczelnie >

Opis kierunku

Logistyka i marketing to studia, które łączą w sobie dwie istotne dziedziny zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami. Studenci uczą się efektywnego zarządzania procesami logistycznymi i projektowania strategii marketingowych, które wpływają na pozycję firmy na rynku. Kierunek ten przygotowuje specjalistów zdolnych do działania w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. Kształcenie obejmuje interdyscyplinarną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Program jest skonstruowany tak, aby wyposażyć studentów w umiejętności dostosowywania się do wymagań współczesnego rynku pracy.

Praca po studiach

Absolwenci mogą pracować w wielu zawodach, ponieważ umiejętności z zakresu logistyki i marketingu są poszukiwane w wielu sektorach gospodarki. Odnajdą się w roli specjalistów do spraw logistyki, którzy odpowiadają za planowanie i optymalizację transportu i magazynowania. Zajmą się zarządzaniem łańcuchem dostaw w firmach produkcyjnych i handlowych. Ich obowiązki obejmują też nadzór nad procesami logistycznymi i minimalizacja kosztów operacyjnych.

 

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Rekrutacja na studia na tym kierunku uwzględnia wyniki na maturze z języka polskiego, języka obcego nowożytnego, matematyki, informatyki.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

 

szczegółowe wymagania na uczelniach

Logistyka i marketing - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jak wyglądają studia na kierunku logistyka i marketing?

Kierunki studiów związane z tą dyscypliną oferują interdyscyplinarne podejście do nauki. Program studiów jest zaprojektowany tak, aby przygotować studentów do wyzwań współczesnego rynku pracy poprzez zdobywanie wiedzy z zakresu logistyki, marketingu i nowoczesnych technologii.

Kształcenie skupia się na podstawach logistyki i marketingu oraz wprowadzeniu do nowoczesnych technologii. Studenci rozwijają swoje zaawansowane umiejętności analityczne, strategiczne i zarządcze.

W trakcie wykładów prezentowana jest teoria, omawiane są przykłady z branży i case studies. Praktyczne ćwiczenia skupiają się na zastosowaniu zdobytej wiedzy i pracy nad projektami. Poza tym studenci w ramach laboratoriów pracują z oprogramowaniem używanym w logistyce (np. ERP, WMS) i analizą danych marketingowych. Obowiązkowym elementem programu są też praktyki zawodowe realizowane w firmach logistycznych, marketingowych lub e-commerce.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku logistyka i marketing możemy podzielić na:

1. Typ:

 

2. Tryb:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Absolwenci potrafią optymalizować procesy od zaopatrzenia po dystrybucję. Tworzą strategie dostaw i zarządzania zaspami. Planują trasy i wybierają optymalne środki transportu. Zarządzają też logistyką międzynarodową i dokumentacją transportową.

Projektują kampanie marketingowe i budują wizerunek marki. Przeprowadzają badania rynkowe i analizy trendów. Segmentują klientów i analizują ich zachowania czy decyzje zakupowe.

Opracowują materiały promocyjne i PR. Prowadzą również skuteczne negocjacje z klientami i partnerami biznesowymi. Planują, monitorują i realizują projekty logistyczne oraz marketingowe.

 

Dalsza część artykułu pod reklamą

Ile trwają studia na kierunku logistyka i marketing?

Studia na kierunku logistyka i marketing trwają 3 lata (studia licencjackie).

 

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jaka praca po studiach na kierunku logistyka i marketing?

Absolwenci tego kierunku mają szerokie możliwości zatrudnienia, dzięki połączeniu wiedzy z dwóch dynamicznie rozwijających się dziedzin. Specjalistyczne kompetencje logistyczne i marketingowe otwierają drzwi do różnych sektorów gospodarki.

Jako specjaliści do spraw logistyki będą planować i koordynować procesy transportowe. Zajmą się optymalizacją łańcucha dostaw i zarządzaniem zapasami. W roli koordynatorów magazynów będą zarządzać procesami składowania i dystrybucji.

Odnajdą się także w roli konsultantów do spraw logistyki, którzy świadczą doradztwo w zakresie poprawy efektywności łańcucha dostaw. Zajmą się również projektowaniem zrównoważonych rozwiązań logistycznych.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku logistyka i marketing

  • specjalista ds. logistyki,
  • koordynator magazynu,
  • specjalista do spraw spedycji i transportu,
  • konsultant do spraw logistyki,
  • analityk danych logistycznych,
  • specjalista do spraw marketingu.

Absolwenci tego kierunku cieszą się dużym zapotrzebowaniem na rynku pracy, co wynika z rosnącej roli zintegrowanych procesów w firmach i dynamicznego rozwoju branży e-commerce.

 

Dalsza część artykułu pod reklamą

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Logistyka i marketing studia niestacjonarne

Logistyka i marketing studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Logistyka i marketing studia I stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki logistyka i transport - podyplomowe

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Miasta, które oferują studia na kierunku Logistyka i marketing

Dalsza część artykułu pod reklamą

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2025

arkusze maturalne

wyniki matur 2025

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

Komentarze (0)