Logistyka i marketing

Logistyka i marketing

Logistyka i marketing – kierunek studiów

Logistyka i marketing to studia, które łączą w sobie dwie istotne dziedziny zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami. Studenci uczą się efektywnego zarządzania procesami logistycznymi i projektowania strategii marketingowych, które wpływają na pozycję firmy na rynku. Kierunek ten przygotowuje specjalistów zdolnych do działania w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. Kształcenie obejmuje interdyscyplinarną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Program jest skonstruowany tak, aby wyposażyć studentów w umiejętności dostosowywania się do wymagań współczesnego rynku pracy.

W procesie rekrutacji na studia 2025/2026 na kierunku Logistyka i marketing najczęściej wymagane przedmioty maturalne to: język polski, język obcy nowożytny, matematyka, informatyka.  Sprawdź wymagane przedmioty maturalne na uczelniach >

Absolwenci mogą pracować w wielu zawodach, ponieważ umiejętności z zakresu logistyki i marketingu są poszukiwane w wielu sektorach gospodarki. Odnajdą się w roli specjalistów do spraw logistyki, którzy odpowiadają za planowanie i optymalizację transportu i magazynowania. Zajmą się zarządzaniem łańcuchem dostaw w firmach produkcyjnych i handlowych. Ich obowiązki obejmują też nadzór nad procesami logistycznymi i minimalizacja kosztów operacyjnych. Zobacz pełen opis kierunku >

Rozwiń Zwiń

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Studia na kierunku logistyka i marketing możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
niestacjonarne

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Logistyka i marketing stopień: (I) ,
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Uczelnie, gdzie logistyka i marketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

Uniwersytet Warszawski

Uniwersytet Warszawski

Specjalności na kierunku logistyka i administrowanie w mediach

Gotowe

Wyróżniony

Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

Logistyka i marketing – opis kierunku

Studia na kierunku logistyka i marketing to studia licencjackie, których program kształcenia trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata). Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym lub niestacjonarnym.

Studia na kierunku logistyka i marketing
Rok akademicki 2025/2026
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia I stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia)

Uczelnie

Studia na kierunku logistyka i marketing możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | logistyka i marketing - uczelnie >

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Rekrutacja na studia na tym kierunku uwzględnia wyniki na maturze z języka polskiego, języka obcego nowożytnego, matematyki, informatyki.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

 

szczegółowe wymagania na uczelniach

Logistyka i marketing - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jak wyglądają studia na kierunku logistyka i marketing?

Kierunki studiów związane z tą dyscypliną oferują interdyscyplinarne podejście do nauki. Program studiów jest zaprojektowany tak, aby przygotować studentów do wyzwań współczesnego rynku pracy poprzez zdobywanie wiedzy z zakresu logistyki, marketingu i nowoczesnych technologii.

Kształcenie skupia się na podstawach logistyki i marketingu oraz wprowadzeniu do nowoczesnych technologii. Studenci rozwijają swoje zaawansowane umiejętności analityczne, strategiczne i zarządcze.

W trakcie wykładów prezentowana jest teoria, omawiane są przykłady z branży i case studies. Praktyczne ćwiczenia skupiają się na zastosowaniu zdobytej wiedzy i pracy nad projektami. Poza tym studenci w ramach laboratoriów pracują z oprogramowaniem używanym w logistyce (np. ERP, WMS) i analizą danych marketingowych. Obowiązkowym elementem programu są też praktyki zawodowe realizowane w firmach logistycznych, marketingowych lub e-commerce.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku logistyka i marketing możemy podzielić na:

1. Typ:

 

2. Tryb:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Absolwenci potrafią optymalizować procesy od zaopatrzenia po dystrybucję. Tworzą strategie dostaw i zarządzania zaspami. Planują trasy i wybierają optymalne środki transportu. Zarządzają też logistyką międzynarodową i dokumentacją transportową.

Projektują kampanie marketingowe i budują wizerunek marki. Przeprowadzają badania rynkowe i analizy trendów. Segmentują klientów i analizują ich zachowania czy decyzje zakupowe.

Opracowują materiały promocyjne i PR. Prowadzą również skuteczne negocjacje z klientami i partnerami biznesowymi. Planują, monitorują i realizują projekty logistyczne oraz marketingowe.

 

Dalsza część artykułu pod reklamą

Ile trwają studia na kierunku logistyka i marketing?

Studia na kierunku logistyka i marketing trwają 3 lata (studia licencjackie).

 

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jaka praca po studiach na kierunku logistyka i marketing?

Absolwenci tego kierunku mają szerokie możliwości zatrudnienia, dzięki połączeniu wiedzy z dwóch dynamicznie rozwijających się dziedzin. Specjalistyczne kompetencje logistyczne i marketingowe otwierają drzwi do różnych sektorów gospodarki.

Jako specjaliści do spraw logistyki będą planować i koordynować procesy transportowe. Zajmą się optymalizacją łańcucha dostaw i zarządzaniem zapasami. W roli koordynatorów magazynów będą zarządzać procesami składowania i dystrybucji.

Odnajdą się także w roli konsultantów do spraw logistyki, którzy świadczą doradztwo w zakresie poprawy efektywności łańcucha dostaw. Zajmą się również projektowaniem zrównoważonych rozwiązań logistycznych.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku logistyka i marketing

  • specjalista ds. logistyki,
  • koordynator magazynu,
  • specjalista do spraw spedycji i transportu,
  • konsultant do spraw logistyki,
  • analityk danych logistycznych,
  • specjalista do spraw marketingu.

Absolwenci tego kierunku cieszą się dużym zapotrzebowaniem na rynku pracy, co wynika z rosnącej roli zintegrowanych procesów w firmach i dynamicznego rozwoju branży e-commerce.

 

Dalsza część artykułu pod reklamą

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Logistyka i marketing studia niestacjonarne

Logistyka i marketing studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Logistyka i marketing studia I stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki logistyka i transport

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki logistyka i transport - podyplomowe

Filtrowanie
Województwo
Poziom studiów

Dalsza część artykułu pod reklamą

Miasta, które oferują studia na kierunku Logistyka i marketing

Dalsza część artykułu pod reklamą

Komentarze (0)