Studia na kierunku grafika reklamowa i multimedia kształcą specjalistów z zakresu nauk artystycznych i informatycznych. Interdyscyplinarny program nauczania umożliwia zdobycie kompleksowej wiedzy na temat typografii, grafiki komputerowej, animacji czy produkcji filmowej. Studenci wykształcą także szereg cennych umiejętności praktycznych, które z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.
1. Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku grafika reklamowa i multimedia możemy podzielić na:
1. Poziom
2. Forma:
2. Zdobywana wiedza i umiejętności
Osoby, które aplikują na kierunek grafika reklamowa i multimedia zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu nauk informatycznych i artystycznych. Przede wszystkim dowiedzą się więcej na temat typografii, komunikacji wizualnej czy historii sztuki oraz kultury współczesnej. Program kształcenia zakłada realizacje zajęć z obszaru animacji i grafiki ilustracyjnej. Ważnym elementem kształcenia będzie również doskonalenie zdolności praktycznych.
Studenci nauczą się projektowania grafiki komputerowej, edytorskiej i ilustracyjnej. Co więcej, poznają zasady wykonywania rysunku i animacji. W ramach licznych warsztatów poznają zasady zastosowania nowoczesnych narzędzi i programów informatycznych, takich jak: Adobe In Design czy Photoshop. Studenci wykształcą także zdolności z zakresu marketingu, reklamy i zarządzania. Integralną część studiów będą stanowić praktyki, dzięki którym studenci zdobędą cenne doświadczenie zawodowe.
3. Gdzie studiować grafika reklamowa i multimedia
Jakie uczelnie w Polsce oferują grafika reklamowa i multimedia:
Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie